Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å miste enormt mye hår ca 3 mnd etter fødsel, og dette har nå vart en måned.

Noen som vet sånn ca hvor lenge dette varer???

Er jo forsåvidt greit med tynt hår på sommeren, men.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk min første startet det også ca 3 mnd etter fødsel og holdt på ihvertall 6 mnd.. og så plutselig stoppet det...

Skrevet

Varte i 5 mnd på meg. Ser helt dust ut med pigg-pannelugg, hehe :)

Skrevet

Samme skjer med meg. Har vart i 1 mnd nå, og jeg er så tynn i håret at jeg lurer på hvor dette skal ende.....!

Skrevet

Jeg begynte å miste mye hår for ca en mnd siden og kladden er snart 5 mnd. Håper det slutter før jeg er helt flintis :)

Skrevet

Det falt av mest hår mellom 3 og 6 mnd etter fødsel. Ble ikke så mye at det var et problem. Spiste B-vitaminer hver dag. Vet ikke om det hjalp, men tenkte at det ikke kunne skade heller.

Skrevet

Jeg begynte plutselig å miste masse hår da jenta var 3mnd. Men så tippa hun 5mnd, og nå har det begynt å avta. Heldigvis :)

Skrevet

Samme her...begynte ved ca 3.mnd. Nå vurderer jeg å klippe meg kort altså...håret er så tynt og pistrete...uff. Og jeg som hadde så tjukt og lang hår!!! *sukk* det værste er at det ser jo ut som jeg har viker i fronten...og det kommer småhår som stikker ut over alt...pinnsvin!!

Ikke særlig lekkert nei. Tetter sluket i dusjen gjør jeg og....må tørke over baderomsgulvet flere ganger om dagen...

Nei, håper dette slutter før jeg blir skalla!!!!!

Skrevet

Begynte danurket var 3 mnd her også! Har ikke trodd det var mulig å miste såååå mye. Ligger igjen hår over alt, uansett... Børsten er helt full hver dag, merker faktisk at jeg har blitt tynnere i håret, og verre ser det ut til å bli- da flere melder om mange måneder med denne tilstanden... Har vært slik i kanskje 6 uker nå

Skrevet

Her også! Spesielt i vikene, på en måte. Håper virkelig det gror tilbake. Har tykt hår, men vil gjerne ha håret tilbake på vikene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...