Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter fødsel hadde dere sex? Føler at min mann begynner å bli litt utålmodig og det irriterer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... 4 mnd siden nå, og har ikke lyst i det hele tatt...

Skrevet

Mener du 4 mndr etter fødsel og du har ikke hatt sex enda? Da behøver ikke jeg ha dårlig samvittighet ihvertfall for det er kun 7 uker siden jeg fødte

Skrevet

7 uker her også, og lenger blir det!!!!!

Skrevet

Hadde sex for første gang siden fødselen denne uka. Ganske akkurat 4 mnd siden tuppa ble født. Ikke jeg som tok initiativet, men når vi først var i gang var det helt greit. Satser på at det kommer til å bli helt som før, kjentes lovende ut i allefall. Men sex er liksom ikke det som opptar meg mest for tiden nei. Man må kjenne godt etter for å finne lysten.

Skrevet

Etter 4 uker da klarte jeg ikke å vente lenger... ville vente 6 uker men det gikk ikke som planlagt....

Skrevet

5 uker etter fødsel. Litt ubehagelig, men greit.

Skrevet

venter fortsatt- 4,5 mnd siden

Skrevet

Au! sier jeg bare. Vi ventet til etter jeg hadde vært på 6 ukers kontroll, som faktisk var 8 uker etter. Har prøvekjørt et par ganger (he he), men det er ubehagelig. Det er noe dritt, for jeg har lyst. Men når det gjør vondt, blir det ikke så ofte. Håper det blir bedre inni der raskt. Rart at det gjør vondt også, for legen sa jo at alt så veldig fint ut. Det kan hende det er ømt bare og at det går seg til.

Men, en ting er å ha lyst, og en annen ting er å ha overskudd. Dagene føles ganske hektiske og det blir man sliten av.

Skrevet

Det gjør vondt fordi vi er tørrere der nede enn vanlig.

Skrevet

vi proevde 3 uker etter. smoerte godt med glidemiddel, og da gikk det kjempegodt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...