Gå til innhold

Hei Smootha!


april d.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig vært hos legen med den vonde ryggen og hoftene mine. Jeg har en kvinnelig lege, og hun hadde hatt bekkenløsning selv, og tok det derfor veldig på alvor. Hun sjekka ryggen min, og sa at det nesten var umulig å skille mellom muskulære ryggproblemer og BL, så jeg fikk rekvisisjon til fysioterapeut og beskjed om å kjøpe meg en "pregnancy girdle". Det er visst en slags hofteholder med åpning foran slik at maven kan tyte frem. Sexy! Tenker mannen min blir happy nå, ja. (Kaster opp litt i munnen min.) Hun kjente også på maven min, og sa at hun nesten var helt sikker på at det ikke var en graviditet utenfor livmora som var årsaken til smertene.

Hvordan går det med deg? Har du funnet ut noe mer?

Jeg har forresten fått UL på mandag. Johoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!!

så koselig å høre fra deg da, ha ha sorry jeg ler asså, men det hørtes skikkelig sexy ut!!

Var sist hos fysion på tirsdag, men er bedre,ar masse stramme muskler og var jo skeiv i nakken og ryggen, og noe i beinet, men nå er jeg forholdsvis bra, og han mente jeg kom til å fortsette med det, var j ikke bra innen 2 uker skulle j ta kontakt igjen.

Men nå er det kvalmen som har satt inn, blir sprø ass!!!

 

nå kom endelig samboer og, jobba fra 7 på morran idag... noen som er flinke!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er samboeren din flink! Mannen min jobbet faktisk fra åtte om morgenen til halv to om natta siste fredag, for det er innspurten på et prosjekt. Da føler jeg meg litt VEL priviligert som bare sitter her og er gravid, liksom. Hm..

Bra at fysioen funker så bra for deg, og at du føler deg så mye bedre! Jeg glemte å si at legen mente jeg muligens var bittelitt skjev i ryggen jeg også, og da tenkte jeg på deg. Jeg håper virkelig at det ikke er BL!

Stakkars deg som er så kvalm! Det ble vel ikke bedre av at jeg tulla med at jeg kastet opp litt i munnen min. Ugh. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt, bare konstant uggen og uten appetitt.

Jeg har aldri vært hos fysioterapeut før. Hvordan funker det? Nesten som når man går og får massasje, bare med en lengre samtale på forhånd? Hvordan var det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...