Lykkelig smil Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jenta vår sitter litt selv nå, men bøyer seg etter ei lita stund veldig forover når hun sitter og leker. Er det da for tidlig å la henne sitte slik???
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Betyr det at hun har satt seg slik etter å ha lagt henne på magen på gulvet..eller har du satt henne opp på gulvet? Jeg husker jeg lurte på det samme når min var 6mnd, nå som hun er 8mnd setter hun seg på rompa etter å ha krabbet litt rundt på gulvet.. det er visst dette som betyr "sette seg opp selv" Jeg ville ventet til jenta di blir litt eldre var jeg deg, selv om det er fristende å la de sitte litt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Så lenge hun setter seg opp selv,er det vell ikke noe problem? Regner med hun legger seg ned om det skulle være ubehagelig..
Lykkelig smil Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Hun har nesten ikke rullet seg noe rundt, men kan godt ligge på magen å leke en time uten at det gjør noe. Ettersom hun ikke ruller noe rundt setter hun seg ikke opp selv. Men når jeg setter henne på gulvet sitter hun der. Står når hun holder seg fast i noe har hun gjort en god stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå