Gå til innhold

Heisann. Er det noen fra bærum her?

mammaen til <3 Trine <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 21, snart 22. Venter barn i august.Jeg går å kjeder meg så sinnsykt om dagen. Føler at det ikke er noe å finne på i det hele tatt..... Bor midlertidig hjemme hos mamma og pappa og det er ikke noe særlig. Begynner å bli litt lei det enkli.

Ingen av vennene mine som har tid til å finne på noe. Har ikke så veldig lyst til å spørre heller for hver gang jeg prater med de så virker de så opptatte.

Noen tips eller råd på hva man kan finne på om dagen?

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen hit:) er ikke fra bærum men kjenner problemet med venner.. sånn er det å være gravid har man funnet ut, venner blir plutselig såå opptatt:S

Skrevet

Hey=) Har det akkurat sånn selv er liksom ikke så mye å gjøre med en gravid jente på slep:Pføler jeg veninnene mine tenker da værtfall.. jeg bor ikke i Bærum men i lillestrøm.. Er ikke KJEMPE langt unna da=)

Skrevet

hei!

jeg er ikke fra men bor i bærum!

Skrevet

ja det er fint i bærum=)

Du trives der ell?

Skrevet

Ja, jeg trives kjempe godt. er født og oppvokst her :) har flytta inn og ut av bærum men ender alltid opp her igjen :)

Foreldrene mine og vennene mine bor her så da blir det gjerne sånn.

Hvor i bærum bo du mememeMedGuttImagen:) ??

Skrevet

På helset faktisk. Verden er ikke stor :) hvor på gullhaug bor du??

Skrevet

Oki. Når har du termin?

Skrevet

jeg er og fra bærum!

venter mitt 2 barn i midten av august.

bor på rykkinn nå, men er på flyttefot, så vet ikke hvor i bærum vi havner ennå...

Skrevet

Så koslig :) når har du termin da??

Skrevet

jeg har termin 12 august!

så du også har i august, hvilken dato da

kanskje vi møtes på barsel!!

sist gang var det bare godt voksne damer der, he he...

Skrevet

Jeg har termin 7 august. Så det er ikke mange dagene fra hverandre ;)

Skrevet

så gøy, da er det jo stor sjanse for å havne der samtidig! men jeg vil IKE gå over termin assa....!!!!

Kanskje vi kommer i samme barselgruppe etter fødselen, he he... kommer an på hvor vi flytter hen da.

Skrevet

Det hadde vært koslig :) savner å ha noen å prate med om ting siden ingen av venninne mine er gravide :( er ikke så veldig mye støtte å få fra dem om dagen... snufs snufs :( men jeg klarer meg alltids :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...