snartmammapåny Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet hva det kan være? Kan han ha øreverk? Har vært slik i noen uker nå. Kiropraktoren sa at jeg måtte ringe hun om han skulle begynne med det, noe jeg har gjort og fått time i morgen, men glemte å spørre hva som gjorde at de små begynte å dra seg i ørene... Noen som vet??
ina:) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Lurer på det jeg også for snuppa mi drar seg også i øret, vel og merke bare i høyre øret, merkelig. Jeg har bestilt time hos lege og skal dit i morgen. Hun har også gjort det ei lita stund nå, hvis det var øreverk ville hun vel grått mye, ville det ikke gjort vondt å svelge i forbindelse med måltider???Kanskje hun klør i øret pga mye ørevoks, veske i mellom øret eller noe????
-MtG- Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Lillegutt drar seg i øret så han blir knallrød når han er trøtt.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 oi det med trøtthet forklarer mye.. lillejenta mi gjør også det når hun er trøtt og jeg var bekymret for øreverk, men så har jeg sett det an litt og siden det bare skjer om kvelden har jeg ikke kontaktet lege.. Da er det vel sikkert bare trøtthetstegn da
snartmammapåny Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Småen her gjør det ofte når han blir sint. Om han vokner i sengen og blir sint fordi vi ikke tar han opp øyblikkelig. Eller om vi ikke er kjappe nok med maten hans. Han er VELDIG utolmodig av seg..hehe Men også når han er trøtt.. Blir spennende å se hva kiropraktoren har å si i morgen og om hun klarer å løse noe;) Du som skulle til legen, kan du ikke lage et innlegg eller sende meg en pm om hva h*n sa!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå