Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har fått resept på hormonspiral, og skulle egentlig ha satt den inn to ganger nå, men har avbestilt timen to ganger. Nå har jeg ny time om en uke, og vurderer å avbestille denne også. Jeg tør liksom ikke... Jeg føler at jeg ikke er klar i det hele tatt, men tror ikke samboer skjønner det (har ikke snakket om det, men han begynner å mase om sex)... Uff, noen gode råd/gode ord der ute?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 klar for? hvis det er sex du tenker på, så trenger du jo ikke å gjøre det for det om:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Neida, men da er det liksom ikke noen "unnskyldning" lenger at vi ikke har prevansjon... Mener ikke at jeg bruker det som unnskyldning, men samboer ser og høres litt frustrert ut innimellom. Er nå 4 mnd siden fødsel, og kan ikke si at det står så veldig høyt på ønskelisten for min del. Tror ikke han forstår det, for HAN har jo lyst :-S
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 oki, sånn ja:) stakkar mennene våre, de har hatt en laaaang tørkeperiode:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Ja, 4 mnd er leeeeenge. Iallefall med tanke på at vi var AKTIVE prøvere i 1 år før jeg ble gravid, hehe... Sist vi hadde sex, var dagen hun kom og da hadde vi ikke hatt sex på 3 mnd... Så 1 gang på 7 mnd, det er dårlige greier altså ;-)
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Sett den inn du De fleste får en blødning når de stter inn hormonspiralen, den varer i alt fra et par dager til flere uker.... ny unnskyldning altså
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg ville ha sagt det rett ut til ham at du ikke har den store sexlysta for øyeblikket, og han kan i stedet "ta saken i egne hender".
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 apropos blødning..så det er vanlig altså. Jeg blødde som en vanlig menstruasjon etterpå, satte inn kobberspiral, og begynte nesten å lure på om noe var galt..
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 kan man ha hormonspiral selv om man ammer?
Nemone Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Ser ut til at du vil ha spiral -da ville jeg fått satt den inn. Det kan bli endel blødninger i begynnelsen. Og jeg skal love deg at det er kjedelig. Jeg blødde i 1,5 mnd hver dag, men slapp til gjengjeld mensen da det var "ferdig" Og jeg tror at det ofte er like greit å kaste seg ut i sexen - er skummelt og kanskje ikke så godt første gangene. Men da er det liksom overstått. Mann er fornøyd - men kanskje mest har du fått noe ut av systemet. Prøv en gang og se -tror du føler deg bedre med deg selv når du har gjort det. Også stenger du "butikken" om det var helt pyton (trolig ikke:-)) Lykke til !
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Man kan ha hormonspiral selvom man ammer, ja (i alle fall sa de det på morsmelkmottaket, og jeg antar at de vet hva de snakker om). Tror du bare skal kaste deg ut i det selvom du ikke har så lyst akkurat nå. Det kan jo være at det forandrer seg når dere kommer i gang. Det er nemlig sant som de sier; at sex blir enda bedre etter at man har født! Hilsen abelille som var i gang etter 3 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå