*Vetlis* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Hvordan gikk det på UL i dag? Har tenkt så fælt på deg!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ååå... Du er god da... jeg var ikke på ul idag.. Var bare og tok blodprøve for å se om hcg nivået hadde steget.. Og det hadde det.. Over det dobbelte siden tirsdag.. Så nå klarer jeg å senke skuldrene litt, men ikke så mye... Jeg skal på ul på tirsdag og se om vi klarer å se noe da... Håper inderlig det.. Ser jeg hjertet banke da,skal jeg prøve å slappe litt mere av... Når skal du til ul neste gang? klem...
*Vetlis* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Å du sa jo det, jeg bare surret litt :-) Så utrolig bra at nivået hadde steget så mye da :-) Thats god news :-D Tror alt er bra med spiren din jeg! Men skjønner at du må se det for å senke skuldrene, jeg er sånn selv også. Jeg skal på UL fredag, både gleder meg og gruer meg på samme tid ! Klem
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det skjønner jeg veldig godt Vetlis, jeg har det akkurat på samme måte som deg. Men det kommer til å gå strålende med deg, så satser jeg på at det går bra med meg også denne gangen.. du må ha en vidunderlig bra helg.. slapp av og kos deg.. klemmer..
*Vetlis* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Jo takk for det, vi krysser vel fingra for at det skal gå bra for både oss og resten her inne :-) Ha en knall helg du også ! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå