Gå til innhold

Bekkenløsning..........


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

Er inni uke 6 og merker jeg har begynnende bekkenløsning............ Fikk BL i uke 12 i forrige svangerskap, men ble heldigvis så god som ny igjen da klumpen ble født.

Hadde håpet at jeg skulle slippe unna det h.......denne gangen.

Noen som har opplevd å få begynnende bekkenløsning, men at det har gitt seg utover i svangerskapet??

 

Håpe, Håpe........ Vil ikke gå på krykker i vinter........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kan du si noe om hvilke symptomer du har? Er i mitt 2. svangerskap (6+1) og har vondt i bekkenet på samme måte som jeg hadde helt i slutten av forrige svangerskap. Dvs vondt i begge lysker, i symfysen, samt korsryggen. Av og til (hvis jeg har gått mye) kan det ogsåå stråle nedover bena. Er dette symptomer på bekkenløsning,e ller er dette helt normalt så tidlig? Som sagt, forrige gang kjente jeg dette først de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. Smerter fra hoftene og korsryggen som stråler nedover beina. Akkurat sånn har jeg det nå. Det var det det begynte med i forrige svangerskap - så gikk det bare en vei:o(

Dette kan være symptomer på tidlig bekkenløsning ja.... Du bør derfor kanskje få en rekvisasjon til fysioterapeut for å forebygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for tipset! Jeg skal til legen 26. så får ta det opp med henne da. Jeg fikk skikkelig vondt i bekkenet i slutten av graviditeten forrige gang fordi jeg gjorde en uheldig bevegelse i forbindelse med en akutt-situasjon. Det føltes som om det "smalt" i bekkenet, og etter det ble jeg aldri helt bra igjen. Men dette var ca 6 uker før fødsel så jeg antok jo at det bare var normalt å ha litt vondt i bekkenet da. Men mulig jeg har pådratt med noe som aktiveres igjen nå med en ny graviditet. Kjenner heldigvis ikke så mye ennå, men skulle spasere hjem fra jobb tidligere i uken (ca 30 min gange) og det kjente jeg godt dagen etterpå ja.

Lykke til til deg!!! Håper du slipper krykker og masse ubehag dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...