Gå til innhold

Kan de små ha mareritt?? Eller hva er det med lillegutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 12 uker er ikke som han pleier i dag. Veldig urolig. Han skvetter til når han sover. ser det rykker skikkelig i han. og armene går rett opp. Han sovner med en gang igjen. Men så går det noen nye sekunder, så skjer det samme igjen. sånn har det vært i 1 time nå. han har ikke vært sånn i forbindelse med legging før. Noen som har vært borti dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør ho her også... Ikke ofte, men innimellom. Kan også sette igang å skrike mens hun sover, men det går like fort over igjen :o)

Skrevet

De små kan få mareritt. Det hender at de drømmer at de faller, og da kan de skvette og armene flyr opp! Vi voksne gjør ofte det samme, du har sikkert opplevd det en del ganger selv...

De kan nok også ha mareritt om andre ting, men det vites lite om hva innholdet er.

Skrevet

Okei.. Ja, det med at man faller kan jo ligne litt ja.. Da satser jeg på at det bare er det. Jeg blir jo så redd.. huff... bekymrer meg ihjæl jeg tror jeg.

Tusen takk for svar, supre damer....

Og ja, puppen er nok tom.. men flaska blir ofte fyllt opp.. hehe

Skrevet

Slik gjorde gutten vår også--hele tiden! Mest når han var liten, nyfødt til 2-3 mnd. ca- men så ble det mindre og mindre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...