Leola Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Klarer jo søren meg ikke bestemme meg. Forandrer seg fra dag til dag. TFK var liksom den jeg hadde tenkt på i utgangspunktet, den er lang i rygge og kan brukes lenge. Får den til 4900 på babybutikken her. OTH ser ut som den har så mye tilbehør og i tillegg virker det ut som om den er superpopulær, så noe må det være med den. Hvor få tak i den billigst? babyjungle eller? Bugaboo: de som har den elsker den! De fåes mye stasj til den, men den er dyr. (6200 fra babytrader). Har aldri prøvd denne, men den må jo være god siden alle som har den sverger til den. HJELP!!
catine Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 bugaboo!! jeg har nettopp kjøpt en og er supeeerfornøyd! OTH har jeg ikke prøvd, men den ser bra ut.. TFK synes jeg er lett, men sportsvogndelen er ikke pen- den virker altfor stor.. Håper du får bestemt deg:)
Leola Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Det er pga str jeg liker den, da kan vi ha den leeenge:) Men kan jo alltid selge bugabooen om den blir for liten da! virker ikke ut som om det er noe problem.
paulinen Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 OTH vet jeg ingenting om, men når vi kjøpte for en måneds tid siden sto valget mellom TFK og Bugaboo. Bugaboo er dritkul og tar liten plass, lett og hending å ta med. Ville gjerne ha den, men fant ut at TFK var bedre for oss, vi har liten bil, og TFK var mindre og fikk bedre plass i bilen, lettere å legge sammen og varer lenger. Andre ting som gjorde at Bugaboo ble mindre pop var at den har fleecetrekk, det ser morsomt ut, men den blir fort skakk, den som de hadde inne i butikken var allerede skakk etter diverse demonstrasjoner, og man behandler gjerne vogna ganske røft hjemme også. (inn og ut av bil og slikt) Andre ting var sportsvogndelen, den ser veldig behagelig ut å sitte i, men når barnet skal sove, får det ikke strekt seg helt ut, den må ligge i sittestilling, og det er jo ikke så behagelig, da får man alt presset på rumpa. Er enig i at TFK sin sportsdel ser litt stor ut men har fått mer og mer sansen for utseendet der etterhvert. Det er jo litt deilig for barnet med luft rundt seg og, og noen av de andre vognene ser ganske tette ut. Som du sikkert forstår endte vi opp med TFK og er kjempefornøyde. Herlig stor bag, enkel å ta med, enkel å gå tur med, leveres i mange spenstige farger. KUL VOGN! dessuten, snuppa virker superfornøyd med at vi byttet ut simoen med denne.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Er vognen til en nyfødt baby ville jeg gått for Bugaboo. Den kan du ha babyen vendt mot deg så lenge du ønsker. På de to andre må du ha babyen fra deg når den vokser ut av bagen. Jeg sier ja takk begge deler, har oth nå til junior på 13 mnd og kommer til å kjøpe bugaboo i tilegg til nestemann.
paulinen Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 De fleste barn ønsker vell å se utover etterhvert. TFK har den største bagen, snuppa vår er nå 4 mnd og den passer bra ennå. Håper at hun kan bruke den leeeeeeng, for den er veldig bra, men samtidig så kan jo ryggen legges ned i sportsdelen, så når vi begynner å bruke den er vell den også bra. Men må innrømme at jeg syntes alle hardbagvogner er penere enn sportsvogner, bare kjipern at de bruker sportsvogn så mye lenger...
*RutIetutt* Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Bugaboo! Har nettopp bestilt meg denne. Tenkte litt på de andre du nevner også - men for meg var det viktig at sittedelen på sportsvognsdelen er vendbar + at håndtaket kan snus. Veldig liten og lett å legge sammen. God stor babybag - syns bla den til OTH ser veeeldig liten ut... God og lun kalesje - syns både TFK og OTH har kalesjer som ser veldig lite lune ut...har hørt dette fra venninner som har disse vognene... Syns også det er negativt at fotbrettet ikke kan tas helt opp på disse vognene - liker Bugabooens løsning veldig godt der - med at en bare vipper bak hele sittedelen. Lett å legge bak/ta opp + at barnet ligger veldig godt med en liten knekk i knærne. Prøvekjørte Buggisen med Tobias på 2,5 år oppi og han hadde god plass og vogna var veldig lett å trille selv med han oppi. Liker også at en kan bytte ut trekket på denne - det er jo greit å ha muligheten til å skifte farge da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå