januarbaby+maibaby Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei er 9 uker på vei, og elsker å sove på magen, har jort d hele livet. Er d farlig nå? Jeg har jo litt ømme bryst, men elsker allikevel å sove slik, men kan jeg "skvise" den lille?? hehe teit spørsmål men... Ellers er jeg i topp form, ikke kvalm i det hele tatt, kanskje litt på kvelden avogtil hvis det er lenge siden jeg har spist! Livet er bare hærlig nå når jeg er gravid! Skal til ul imårå!! Håper at hjertet slår!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hehe er ikke farlig nei Litt ekkelt etterhvert kanksje men så lenge du kan så bare ligg på magen. Nyt det mens du enda kan Du kan IKKE skvise den lille
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Spira di ligger jo fremdeles godt gjemt, så lenge det føles greit, så er det ikke noe problem å ligge på magen. Sov godt! )
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Ikke farlig den veien nei, men når du kommer langt uti svangerskapet bør du unngå å ligge på ryggen. Det kan faktisk være skadelig, på grunn av noe med nerver og blodtilstrømning som hemmes!
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 ikke teit sp , men JA du kan sove på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå