Gå til innhold

dere som ikke vaksinerer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere år dere f.eks skal til thailand ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar med pass og visa samt penger til øl.

Skrevet

hva med vaksine da ? Tar du eller tar du ikke ?

Skrevet

Ingen vaksiner her:-) Kun lettlurte fjols som vaksinerer etter råd fra reisevaksinasjonsspesialister.

Skrevet

Skal man vaksinere seg for noe som stadig muterer, raskere enn fhi kanskje vet?

Skrevet

Vet ikke om Thailand, men er det krav om vaksinering for å dra til et land, da drar vi ikke. Helsen vår resten av våre liv er mye viktigere enn en kortvarig glede ved å reise en eller annen plass.

Skrevet

Jeg er et lettlurt fjols som vaksinerte meg på min første tur til Thailand (husker ikke hva det var, men den ble satt i skinka). Det resulterte i sprutdriting i 2 måneder i Thailandsk sommersol samt 1 mnd etter hjemkomst, visstnok et vanlig problem blandt vaksinerte turister. Har vært mange turer dit seinere, uten vaksiner, og har aldri hatt samme problemet.

Kommer aldri til å reise til land hvor vaksiner er påbudt. Ingen i vår familie skal vaksineres, hverken voksne eller barn!

Skrevet

...enig ikke noe vaksiner her heller.....og ja stort sett reisevaksinerte og folk på malariatabeletter som blir sykle på ferie.....finnes masse metoder å beskytte seg mot smitte i utlandet for uten vaksiner...man kan ta melkesyrebakterier, passe på hva man spiser og la være å drikke seg møkkings sammenhengende i 14 dager.....pleier å hjelpe bra det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...