Gå til innhold

Har vært hos barnelege med min datter som har "lukket vagina"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Har nå vært hos barnelege med min datter som har en hinne overskjedeåpningen sin. Ble sendt til barnelege siden det ikke hjalp noe med å smøre østrogenkrem hver dag i 1 mnd.

Han ringte sjefsgynokolog på sykehuset og pratet med han, og han sa at kremen hadde ingen funskjon, så den skulle jeg slutte å bruke, og han sa at det som regel løste seg opp av seg selv, men hvis det ikke hadde det i løpet av et halvt år må vi til rikshospitalet for videre inngrep.

Så jeg håper det åpner seg av seg selv i løpet av 6 mnd.

Så det blir fulgt nøye opp.

Ville bare informere om det siden det var flere som hadde barn med det samme her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du legger inn info om dette. Min datter har det samme, er 13 mnd. Har skjønt at mange har dette, men ikke alle som oppdager det på barna sine. Jeg så det først etter at jeg leste om det her inne.

Min datter var også helt lukket, legen på helsestasjonen sa at hun aldri hadde sett noen uten åpning i det hele tatt. Men fikk beskjed at jeg skulle følge med og at det ikke var noen fare før hun begynte å menstruere.

Jeg har den siste uken tøyt forsiktig ved hvert stell, og nå er det blitt en ertestor åpning.

Hvor gammel er din datter?

Skrevet

datteren min er 15 mnd nå. Hun er fortsatt helt lukket, men som sagt så blir dette nøye fulgt opp av barnelegen.

Godt å høre at det er flere som har dette, og at det ikke er noe farlig.

Har datteren din vært sånn helt siden fødselen=???

Skrevet

Hei hei. Jeg er en av de som "følger" dere gjennom dette.. Jeg er hun med jenta på 4 år som har lukket kjedeåpning. Og vet du hva...faktisk IGÅR når jeg skulle vaske henne så tok jeg en kjapp titt og det ser ut til å åpne seg :) Så i alle fall antydning til noe, så nå har jeg faktisk håpet om at det skal ordne seg av seg selv, noe jeg ikke har hatt tidligere.

Håper det åpner seg hos din jente også. Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...