Gå til innhold

Blir 35 i sommer..er dette plassen for meg?:)

vårina

Anbefalte innlegg

Heia!

Venter mitt første barn i januar.

Har hatt noen tøffe uker me blødninger og mye vondt.

Trodde at eg hadde mistet,men på ulltralyden banket hjerte på lille gullet mitt som bare det(blir rørt når eg tenke på det).

Legene mener eg ble gravid med tvillinger og at eg mistet den ene.

Vondt å tenke på,samtidig som me glede oss enormt over at lillegullet ser ut til å ha det bra.

Noen andre som vente sitt første barn i alderen av 35 år?

Glede meg til å bli bedre kjent med dere alle her inne:)

Ha en fortsatt fine kveld!

Fortsetter under...

Heia vimsen 72, og velkommen hit. Dette er et fint sted å være, her er det nok både førstegangsmødre og mødre som har født flere ganger. Selv er jeg ett år eldre enn deg, og venter atpåklatten denne gangen. Om han bare vil komme ut da... Hadde samme starten på svangerskapet som deg med blødninger og sannsynligvis mistet en tvilling. Derfor er jeg nå veldig glad for å snart være i mål, skal bli deilig å få hilse på lille nurket vårt :o)

Lykke til videre med svangerskapet, tiden går egentlig utrolig fort når en kommer seg forbi den første nervepirrende tiden, og tørr begynne å glede seg over at det faktisk skal komme en liten baby.

Annonse

Velkommen hit, vimsen 72 - vi er samme årgangen og jeg også runder 35 i løpet av sommeren. Jeg venter nr. 2 med foreløpig termin 5. januar, så vi er vel omtrent likt nå. Jeg har mistet to i løpet av det siste året (i uke 13 og uke 9), så jeg har ennå ikke helt klart å glede meg. Skal til legen til uken og UL om to uker, så jeg håper alt er vel. Magen vokser i alle fall, merker jeg! Lykke til og håper du får et flott svangerskap.

Tusen Takk for mange hyggelige hilsener.

Er nå 9,1 uke på vei med termin 20 januar.

Håper innderligt at det fortsette å gå så bra som nå.

Ska på ny ulltralyd på mandag pga alle de problemene eg hadde i starten.

Nå burde eg hatt sovet forlengs,men føle meg skikkelig kvalmen.

Rett før eg stikke fingen i halsen for å sette det i gang..hihihi

Samtidig som eg e glad for den følesen eg har nå....har hørt at det pleie å være ett positivt tegn å være kvalmen.

Er det vanligt å miste etter 12 uke og?

Vett jo at der er flere årsaker til at det kan gå galt hele svangerskapet,men eg blir litt bekymret når eg lese på disse forskjellige siden om alle som miste,

Jaja....nå ska eg kose meg med nurket i magen og glede meg til tiden framover:)

Lykke til alle dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...