Gå til innhold

Dærsken for en appetitt!


M*A*S*H*

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg for en appetitt jeg har fått... Jeg legger i meg hver tredje time... Har gått opp 2 kilo (uke 9) - og lurer litt på hvordan dette skal ende hehe. Jeg var ganske tynn fra før, men jeg føler jeg aldri blir mett. Andre som eter seg ut av huset så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Scoob!

Er 2 kg i uke ni så ille da? Jeg har det ikke slik som deg, men har mer av en ..tunnelappetitt, kanskje? Det fungerer sånn at jeg er sulten, men ikke har lyst på noe. Så spiser jeg tilslutt noe, og hvis det smaker greit, så spiser jeg mer og mer av det til jeg nesten blir kvalm. Så spiser jeg ikke mer den dagen, for magen en stappa. Det er veldig merkelig, for jeg spiste veldig regelmessig og sunt tidligere.

Jeg har lest at slanke mennesker ofte legger på seg litt tidligere enn de som er litt rundere, så kanskje det derfor du har så god appetitt? Jeg har dessverre ikke gått opp et gram ennå, og legen fortalte meg i dag at det ikke var så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, må ha mat hele tiden - begynner å bli bekymret for vekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva man kan lese her er det mange som ikke går opp - faktisk går ned i første tri. Så vi er vel begge innen normalen. Bare synes det er så rart å være sulten hele tiden:-) Spiser jo som en tømmerhogger! Vi jevner oss vel ut etterhvert. Tror ikke du skal være redd for at du ikke har gått opp. Det kjem nok;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nesten det er flaut. Andre kommenterer hvor mye jeg spiser. (ikke så mange som vet om graviditeten foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn her jeg og, eter også masse. Spiser normalt veldig sunt og regelmessig, fra 7. uke (er i 10. nå) har jeg gaflet i meg usunne ting som pizza, hamburger osv. Spiser "junk" til middag hver dag. Helt grusomt, og masse saftis.... hjælp, håper jeg snart blir kvitt kvalmen så jeg kan spise litt normalt og sunt igjen....

 

Lykke til til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da, selv spiste jeg mer enn gjerne 10 brødskiver før kl.10 på formiddagen, i første svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å føye til, at kollegene mine la merke til mine kjempestore matpakker, og luktet lunta før jeg annonserte graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...