Gå til innhold

Kjære alle kjente og ukjente her inne

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.

Ser at det heldigvis har gått godt med en del, men dessverre er det en del som har møtt nye skuffelser.

Jeg håper så inderlig at dere snart kommer i mål- for i mål KOMMER dere!! Det er bare så synd og forbaska kjipt at det skal ta så lang tid for noen.

For dere som husker meg, er jeg nå kommet til den 18. uke, og alle de vonde følelsene i den lange prøvetiden er så godt som visket ut. Jeg tror vi slitere blir ekstra takknemmelige og lykkelige over omstendighetene når de først inntreffer. Kvalme, tretthet, svimmelhet, you name it. Alt er blåbær.

Jeg ønsker dere alle et kort resterende opphold på dette forum (uteom som gjester) og over på gravid-forumene.

Dere fortjener det så inderlig. Ikke fall i tanker om at det aldri vil gå, for det vil det helt sikkert. Og hvis dere faller i slike tanker, ikke tenk at med slik negativ stress, blir jeg aldri gravid.

Undertegnede er stresset av natur, og har vel aldri stresset mer enn under forsøkene. (Man blir stresset av å tenke at man ikke skal stresse!) Jeg tror knapt jeg sov under rugeperiodene, og jeg tenkte til tider utelukkende negativt.

Dere kommer i mål kjære jenter! Deres fremtidige barn er så uendelig heldige som får slike mammer.

Mange klemmer

fra MaliMali

Fortsetter under...

Så flott å høre at alt er bra med deg og vidunderet i magen.

Gravid i 18 uke...Det betyr vel ultralyd i umiddelbar nærhet det,og med det kanskje også muligheten til å få fastslått kjønn.Det er godt å lese at du koser deg med graviditeten.Jeg håper du får en fin sommer,ett flott svangerskap med tilhørende fin fødselsopplevelse.

Det lille underet du bærer i magen din er heldig,som har fått akkurat deg og din kjære som sin mamma og pappa.

God klem i fra

Hei MaliMali,

kjekt å høre fra deg:)

Vet ikke om du husker meg, men vi var i samme rugetråd da du ble gravid.

Takk for at du fremdeles tenker på oss som sliter her inne. Fikk frysninger av innlegget ditt.. Gode ord til ettertanke.

Jeg har vært gjennom mitt andre mislykkete forsøk nå, og det er jammen ikke lett å se positivt på ting. Verden raser påen måte igjen og igjen. Ikke lett å løfte seg opp.

Veldig, veldig kjekt å høre at alt er vel med deg hvertfall, det gledet meg:)

Lykke til videre!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...