Gå til innhold

ka-ping!! Ang. massasje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde skrevet litt om massasje litt nedover her... Lillen her sliter også litt med å få bæsjet. Tredje gangen på rad nå som hun ikke har bæsjet på 4 dager. Har ellers gjort det hver dag siden fødselen, hun er 12 uker...

Tenkte å teste ut dette med massasje;

hvor lenge holder man på?

hvor hardt/løst tar man?

kommer det umiddelbart, eller setter man kun igang "prosessen"?

Takker for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg bruker ca 15min på hele greia. Koser og stryker på hele kroppen for å komme i stemning, tar enrunde på magen først, så beina, så magen igjen, og avslutter med beina mens jeg tar "tittil-tottil"-regla på tosselossene noen ganger. Tror nemlg litt av bonusen er at både mor og barn slapper godt av under disse stundene, og det er med på å hjelpe ungen til å slappe av såpass at fordøyelsen for virke normalt.

Jeg tar ikke like hardt som jeg ville massert en voksen. Heller for løst enn for hardt, tenker jeg... om det er for løst så har du i hvert fall ikke ødelagt noe, og du får fortsatt kose-effekten.

Det setter kun igang prosessen. Men de gangene vi har gjort det så har det HVER gang kommet bajs enten på natta, eller påfølgende morgen... dermed var jeg jo inmmari lur da jeg skulle ut på reise og masserte henne kvelden før... tenkte meg ikke om... hu dreit på vei til flyplassen, så jeg måtte stå utafor sikkerhetskontrollen og skifte århundrets dritbleie. Signalgul mousse med relativt lite god lukt :/ Og det var på ALT av klær. Fullt klesskift med andre ord... hehehe... så det funker som fjell med massasje her i gården!

Skrevet

Hoho! Ikke moro ;o)

Ja, da får jeg teste ut denne metoden, så får vi håpe at vi også får en rekordbleie i løpet av relativt kort tid ;o)

Lufta som kommer ut, er iallefall ut av en annen verden, blæ...

Takk for svar!!!

Skrevet

Det er ufattelig at noe så lite og søtt kan produsere så vederstyggelige gasser.... *grøss*...

vær forberedt på at når det først løsner så kommer den bleia til å stinke smådjevler og råtne apekatt-egg!

Skrevet

Er det da lov til å overlate ansvaret til pappaen eller andre som måtte være tilstede?? Hihi...

Skrevet

Absolutt!!! Anbefaler sterkt å overlate aktuelle bleieskift til pappa TVERT du merker noe er i gjære i stumperegionen påfølgende morgen!!!

Skrevet

Notert!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...