Gå til innhold

HVORFOR i all verden vaksinerer dere ikke barna deres?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir så forbanna!! Dere vet VIRKELIG ikke hvordan det er å ha ett barn med kusma, polio osv osv.

For i våre dager er det ingen som har det pga vaksinene!

Det er en GRUNN til at norske barn er så friske som de er!

Se f.eks i England der det ikke vaksineres like mye som her til lands... Der er det mange sykdommer som har døden til følge!!!

"nei, vi vil ikke la barnet vårt få den vaksinen fordi det kaaaaanskje har noen bivirkninger" HERREGUD.. man kan bli syk av 1000-vis av andre ting også. En bivirkning av vaksine er en MILLION bedre enn enn unge som dør grunnet sykdom! Skulle levd i norge for 50 år siden dere...

VAKSINER BARNA DERES, for guds skyld!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som ikke vaksinerer da? Har ikke jeg hørt noe om...

Skrevet

Nå så jeg tråden under... Helt enig HI!

Skrevet

Kjære vene, dette er for dumt. Gå inn på vaksinedebatten og bruk litt tid på å lese sider av saken som ikke kommer frem i det offentlige rom, så kanskje du skjønner hvorfor.

Men bare vaksiner du. Da slipper du jo å være redd for at barnet ditt blir rammet selv om andre ikke vaksinerer.

(Bortsett fra at en del av vaksinene ikke fungerer da, sånn som MMR, og kikhoste.)

Håper dere setter dere litt mer inn i saken

Skrevet

Jeg vil begynne med å si at jeg har vaksinert begge mine barn og det skal jeg fortsette med å gjøre.

Alle medisiner som har en virkning har også mulige bivirkninger. Antibiotika kan gi utslett og sopp, blodfortynnende midler som Marevab kan gi blødninger, Dispril kan føre til nedsatt blodplate funksjon osv osv......Noen bivirkninger er helt uskyldige mens andre er mer alvorlige.

Når det gjelder vaksinasjoner er en ufarlig bivrikning lett feber og unehag på stikkstedet. Noen hevder også at det finnes mer alvorlige bivirkninger. Det er vel blant annet blitt hevdet at det er en sammenheng mellom utvikling av autisme og MMR vaksinen......De andre "skumle" bivirkningene som nevnes går mye ut på hjerneskader mener jeg å ha hørt ( rett gjerne på meg hvis jeg tar feil om dette).

De har ikke funnet noen så klar sammenheng at dette er noe norske helse myndigheter går ut og frarråder. Tvert imot. Norske helsemyndigheter anbefaler oss å vaksinere barna våre.............

Jeg er fullstendig klar over at legemiddelindustrien er "Big Business" men jeg tror ikke norske myndigheter anbefaler oss noe som er skadelig for barna............

Men sett at det faktisk er slik at oen barn får alvorlige skader eller dør av en vaksine................... Barn vil kunne få skader og dø pga at de ikke vaksineres også. Pneumokokk vaksinen beskytter mot noen av de bakteriene som gi hjernehinne betenellse. Hvert år dør flere barn i Norge av denne sykdommen....... Kusma kan gjøre gutter i fertil alder sterile. Polio kan føre til varige lammelser. Spedbarn kan dø av kikhoste..... osv osv...............

Det kan sammenlignes litt med å bruke bilbelte. Det finnes ulykker hvor folk dør eller får større skader pga bilbelte bruk. Men det finnes betraktelig flere ulykker hvor mennesker dør fordi de ikke bruker bilbelte..... Dere slutter vel ikke å bruke bilbelte fordi dere har hørt om tilfeller hvor det har forårsaket skade??

Vaksinasjon er også et sosialt og samfunnsmessig ansvar. HVis alle vaksinerer barna sine blir sykdommer utryddet. De som idag velger å ikke vaksinere "utnytter" oss som vaksinerer barna våre på en måte. Pga at det store flertall vaksinerer er sykdommene veldig sjeldne og sjansen for at de som ikke vaksineres smittes er relativt liten. Men hvis alle hadde sluttet å vaksinere hadde det blitt skikkelig skummet.....Tenk om sykdommer som polio og tuberkulose skulle blusset opp igjen!!!

Skrevet

Jeg vaksinerer.

De barna som blir skikkelig syke og ikke tåler vaksinen så bra vil jeg tørre å påstå er dem som virkelig trenger vaksine. Det kan jo være et tegn på dårlig immunsystem og at de er lettere mottakelige for alvorligere sykdommer.

Å få feber er jo et sunnhetstegn ved vaksine.. det er ikke det jeg prater om - for å ha presistert det.

Skrevet

Dere må gjerne vaksinere deres egne barn. Jeg halshugger dere ikke for det, jeg vil bare at informasjonen som gis ut skal inneholde mer om mange ulike synspunkter. Dere vet ikke alt. Dere har kun hørt en side. Dere kjenner ingen vaksineoffere. Dere gjør mot deres barn som deres mor gjorde mot dere.

For at en medisin/ vaksine skal være ordentlig testet ut, må man se på langtidsvirkningene/ bivirkningene. Nå skal plutselig alle 12-åringe jenter vaksineres mot livmorhalskreft.Dette er en helt ny vaksine, som ingen vet langtidsvirkningene av. Så hvis du tror at de ikke blir styrt av penger, så tro om igjen.

Det er så mye vi ikke vet, og jeg velger å sette meg ordentlig inn i dette, og forsøke å få andre til å gjøre det samme. Det er det minste vi kan gjøre for våre barn.

Skrevet

Enig med Meg og Bøllegutta jeg å........................

Skrevet

Det vi faktisk VET er hvor utrolig mye skade disse sykdommene det vaksineres mot har gjort og kan gjøre igjen hvis de får blusse opp......!!!

Legemiddelindustrien blir styrt av penger. Det er jeg klar over. Men mener du at norske helsemyndigheter er kjøpt og betalt av denne industrien??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...