Gå til innhold

Er det noen av dere som har gått på Reductil??

Anbefalte innlegg

Jeg er her bare på besøk da jeg har fått mine 2 barn i denne omgang:o), men jeg lurer altså på en ting. Jeg er kraftig overvektig, type 126 kg fordelt på 178 cm. Jeg har nettopp vært hos legen og fått noen slanketabletter som heter Reductil, og lurer på om det er noen av dere som har prøvd dem?? Hva var resultatet? Jeg har fått dem fordi jeg skal ned mange kilo, men jeg trengte litt starthjelp. Vet tabletter ikke fjerner selve problemet. Er det noen som kan hjelpe meg ??

Fortsetter under...

Jeg har brukt reductil. Funket innmari bra for meg. gikk raskt ned i vekt....mistet liksom litt av matlysten og ble fortere mett med de. Jeg la jo om litt på kostholdet i tillegg.... på 6 mnd gikk jeg ned 13 kg tror jeg.....problemet var når jeg sluttet på de......klarte ikke og holde meg og var kjapt tilbake på gamle cola og ostepop vaner, la på meg alle 13 kg, pluss litt til.....,men hvis du har litt mer viljestyrke enn meg ( skal ikke mye til hehe) har du god hjelp i pillene.

hei! jeg gikk på disse i 5uker å tok av meg 10kg, ble gravid å måtte slutte på di. har isje lagt på meg et gram siden jeg sluttet på disse for 7mnd siden, spiser heller isje så mye som jeg gjorde før (blir fort mette).. disse tabl er jeg veldi fornøyd med å skal forsette på di igjen etter jeg er ferdig me ammingen.. men spiser du sunt itillegg så skal du se at di har virkning :)

Jeg tok av meg 7kg på 3 uker ved å bruke Reductil. Syntes det var rett og slett LETT å gå ned i vekt når jeg gikk på de pillene. Måtte dessverre slutte på tablettene fordi jeg fikk en vanvittig høy puls av dem. Ble faktisk dårlig:-/ Men jeg har store planer om å begynne på dem igjen når jeg har født. Har byttet lege nå,og min nye lege er villig til å gi meg betablokkere i tillegg,for å sette ned pulsen igjen. Så da blir det forhåpentligvis noen kilo mindre før NESTE sommer for min del :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...