Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt, 5 mnd, trives ikke i bagen i vognen lenger. Griner etter kort stund og vil opp. Lurer på når jeg kan ta bort bag og begynne å bruke sittedel. Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg gjort. Snuppa er 4 mnd og er ikke så glad i å ligge strak når hun er våken. bygger opp litt i ryggen på henne så hun kommer litt mer opp. Kommer til å gå over til sportsdel om ikke så lenge.

Skrevet

Må dem være så-og-så sterke i ryggen hvis de skal sitte i vogna? Hvis man skal trille lengre turer? Eller sitter de bare vogna en kort stund i begynnelsen? Tenker på belastning av ryggen da.

Skrevet

dette lurer jeg på også..

dytt

Skrevet

Jeg gikk over til sportsdel da Nikolai var 5mnd, men da klarte han å sitte selv. Men uansett om de ikke klarer det enda så går det greit i kortere perioder, for du har vel en sportsvogn der ryggen kan legges helt ned?

Skrevet

Dersom du har flere trinn på ryggen i vogna de ville jeg absolutt ha hevet den første hakk slik at gutten din kommer litt opp, og kanskje slå ned kalesjen slik at han får sett litt. Heve ryggen til full sittestilling ville jeg nok ikke gjort før han kan sitte selv - dette siden det fort blir hengende sitting på dem og det er ikke bra. Dersom du ikke kan ha bare litt heving går det ann å legge dyna, teppe el. under slik at han kommer litt opp. Variasjon er det viktigste...

Skrevet

Jeg bytta da lillegutten min var ca 6,5 mnd.. Da satt han godt med støtte.. Grunnen til at jeg bytta, var at han ikke likte å LIGGe i vogna menger, og så blei d så upraktisk å drive å bygge han opp med puter etc i bagvogna.. Men hadde d ik vært for at han selv "ønska" å sitte mer, hadde jeg beholdt bagen lenger.. I begynnelsen; ik la babyen sitte rett opp og ned på rumpa, men liggesitte skrått, men d vet du sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...