Gå til innhold

Smerter som strømmer fra nederst i magen...

NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

til bak i kors ryggen.. uff.. trodde det var luft lenge.. (plagdes litt) men etter 5 dager.. så blir det barre værre.. kan ligne på mens smerter.. om dere husker ;).. uansettt.. det kan jo ikke være nekkenløsning.. for det er vel mer i bekkenet og beina??.. er 19+4 idag

noen med noe lignende??

Fortsetter under...

kom nettop ut fra sjykehuset.. har vært innlagt i 4 dager.. men for noe annet.. de sjekket blodtrykk.. blodet.. crp.. alt slikt.. men tok ikke ul eller kjente på magen.. jeg nevnte det men s jeg lå der men de trodde det var luft eller obtipasjon.. fikk noe som løsnet det men smertene er der enda..

skal på ul på mandag da..

kan jeg vente til da ?

Det kan kanskje være luftsmerter, men synes det er rart at smertene går bak i ryggen..?

Du er jo halvveis i svangerskapet, og det skader ikke å ta en telefon til fødestedet og konferere med en jordmor/lege der..Det er blant annet det de er der for, og ikke minst de som har ekspertisen. Fra meg blir det jo kun synsing.

Håper det går bedre med deg nå.

Annonse

Jeg hadde en del slike smerter i beygnnelsen av svangerskapet og sporadisk nå senere. Tror at det er bekkensmerter du sliter med, men jeg ville nå ha fått det sjekket opp likevel.

Bekkensmerter kan være i hele bekkenet så vidt jeg vet. jeg har hatt mye probelmer i kosrryggen, i skinkene og foran, noe probblemer også i bena med strålinger nedover fra ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...