Gå til innhold

er vi alle endelig grodd fast i sofan el no?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaa.kan bare legge meg å sove på doen jo..for er jo et helvete å komma seg utav senga hver time..med mindre jeg ruller over å nesten lander på gulvet liksom:-D heehe..

Nei har noen gode tak i ryggen som har vert ganske hyppige siden i går kvel, men det er vel mest sannsynlig det de kaller maserier?!!

I REALLY DON'T KNOW:o)

hehe kjenner til den.. ett ork å gå til doen med ett øye halvåpent for så å bikke seg ned på senga og bruke en halvtime på å finne god liggestilling.. så er det å rulle velberegna ut av den en liten stund etterpå for å gjenta hele greia.. er man heldig slår man ett par tær i dørkarmen iløpet av natta å:P har gitt opp å slukke lysene i gangen for å si d sånn:P

veldig vonde eller? regelmessige? du kan jo stikke inn på føden og få sjekka om det er noe på gang så vet du i allefall om det bare er maserier eller starten på noe:) jeg har noe masegreier om natten men det er kun om natta sært nok.. som om jeg ikke har tusen andre ting som gjør at jeg ikke får sove, godt med litt tak i ryggen så er man virkelig sikra å ikke få sove:P

Annonse

hehehe, nei sant, lysa får bare stå på:P

Neida, syns i grunnen ikke det gjør særlig vondt..Men det kjennes veldig godt..Har ikke tenkt meg til føden før han har bestemt seg for å komme ut,hehe, er ganske sta denne dama:-D

Ja litt gode tak i ryggen gjør natta ekstra staselig, og såå godt når en ikke finner skikkeli sovestilling..haha, snart over:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...