Gå til innhold

var mannen min sleip, og jeg lettlurt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal være hjemme 6-7 uker nå i sommer. Jeg skal jobbe. Han skal ta pappa permisjon, og jeg skal fortsette min perm etter han.

egentlig så skulle han ha snuppa og samtidig male huset ( storesøsteren med fri fra skolen skulle passe snuppa ). Men saken er at huset er allerede malt, det gjenstår kun omtrent 20 %.

Så hva han skal gjøre i sommer, mens jeg sliter på jobben midt i sommeren.

AAAAAAAaarrrrrrrghhhhhhhhhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, han skal ha pappaperm og tilbringe tid med datteren/døtrene sine går jeg ut fra?

Er det ikke DET pappapermen er til? At de skal være sammen med barnet?

Stod nemlig ingenting om husmaling i mine papirer, selv om jeg gjerne skulle hatt det gjort;)

Skrevet

poenget mitt var ikke selve ukene, han har rett til 6 uker. Poenget mitt var sommeren, hvor han sleipingen skal kose seg hjemme med sine jenter. Mens jeg er på jobb.

poenget mitt var sommeren, deilig vær, ut å kose seg.........

Skrevet

Herregud, hvis du ikke kan unne mannen din å være hjemme med ungene på sommeren så har du seriøse problemer... Regner med han ikke bare sitter på ræva når han er hjemme heller, så lenge han tar seg av husarbeid og ting i huset må da det være nok?!

Skrevet

Næh, synes ikke mannen din var sleip. Han må likevel ta seg av datteren deres, selv om været er fint. Gled deg heller over at de får mere tid sammen i finværet. :)

Skrevet

Hehe, du må være forsiktig med hva du skriver her på sidene, folk er hissige når det gjelder pappaperm for tiden.

Du har nok blitt lurt, mens du sitter på jobb og svetter i sommer er de ute og koser vettet av seg*;)

Skrevet

Er det mulig?

Skrevet

Finn på noe mer som må fikses da vel;)

Skrevet

Veel........... Jeg hadde jo tenkt å få pussa opp kjøkkenet.

Skrevet

Og... når skal du ha ferie da ? Kunne du ikke tatt ferie samtidig med papsen sin permisjon.. eller skal han ha ferie etter endt pappapermisjon ? Men... det er dumt å planlegge hva HAN skal gjøre i SIN permisjon.. hadde du rukket å pusse opp kjøkkenet samtidig som du tok deg av unger, hus og hjem ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...