Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Blør / blødde dere jevnt hele tiden?? Hos meg kan det gå timer uten noe som helst kommer ut, og så plutselig fossblør jeg i ca 30 sek... Fyller ett bind på få sekunder liksom... Og så kommer det ikke noe på flere timer igjen....?? Skal det være sånn?
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Blødde lite i flere dager også plutselig fossblødde jeg noen ganger. Helt sinnsykt med blod!Tror det er ganske vanlig å ikke blø jevnt. Jeg gjorde ikke det i hvertfall.
Mynona Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Nja, det kom vel litt blod hele tden, men plutselig kom det jo sånn levra blod. Lenge siden du fødte?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Blødde ikke jevnt nei... Kunne gå ett par dager faktisk uten å blø, før det plutselig kom ed del blod i noen timer for så å slutte helt i noen dager /timer igjen. Sånn holdt jeg på til renselsen var over etter 4-5 uker.
Bergene Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg blødde nesten ikke friskt blod i det hele tatt. Selvfølgelig de aller første dagene. Men så var det bare litt brun utflod helt til 5,5 uke etter fødsel. Med unntak av et par dager med frisk blod etter to uker eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå