Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei dere,

nå er eg på min 3.runde med pergotime, trippel denne gangen, de sier alle gode ting er 3, men eg har aldri vert så dårlig i hele mitt liv før tror eg...

vi syns det var litt stress å gjette oss frem til når eg eventuelt kanskje fikk eggløsning og var ikkje hver dag vi følte for å ha sex heller, så vi kjøpte eggløsningstest (clearblue digital).

først tok eg en, som viste ingen LH stigning, dagen etter venta eg egentlig det samme resultatet, og hadde ikkje tenkt å ta en til test så snart, men la merke til at eg hadde litt "uvant konsistens" på utflod..litt seigere liksom, og har lest litt rundt at det ofte skjer rundt eggløsning. så eg testa, og den var positiv! Selvfølgelig begynna vi oss av muligheten og hadde noen "runder" iløpet av de neste 24 timene.

Men eg lurer på,...kan de testene vise eggløsningstid selv om ikkje eggløsning forekommer, hos oss pcos'ere? vet ikkje helt koss eg skal forklare, lurer litt på om kroppen kan lure seg sjøl litt liksom.

Vet ikkje om eg tør stole på den testen.

Skal inn å ta blodprøve for å se om eg hadde eggløsning denne gangen om noen dager (noe eg ikkje hadde med enkel eller dobbel dose), men får jo ikkje resultatet med en gang, og eg vet ikkje en gang om eg tør å håpe noe.

tror dere vi har en sjanse denne gangen..?

Fortsetter under...

Hei!

Ja jeg har hørt at vi med pco/pcos kan få falske piositive eggløsn. tester. Dessverre!!!!

Mine erfaringer med eggløsn.tester er bare POSITIVE :-)

Jeg har gått på 3 enkle pergokur. Tatt eggløsn.tester fra billige-tester.no (staver) og har fått 2 dager med positive tester hver mnd. og bl.prøve har bekreftet at jeg har hatt eggløsn...

Så det er håp for deg også. Kanskje alle gode ting er 3 :-)

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aa, eg håper min ikkje var falsk. Tid for å dra å ta den blodprøven nå idag, bare synd eg ikkje får svar med en gang... Husker ikkje kor lenge eg venta sist på resultat, tror kanskje det var nesten 2 uker.

Håper eggløsningstester er noe vi kan bruke til å finne sånn ca ut når eggløsning er ihvertfall, for eg vet ikkje koss det er med dere, men vi blir litt stressa og får MINDRE sexlyst av å "MÅTTE" ha sex hver dag i tilfelle vi går glipp av en eggløsning hvis ikkje....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...