Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp hentet min sønn på snart 5 år i barnehagen, han slo seg vrang med en gang. La seg ned å begynte å sutre om at han ikke ville hjem ennå, ville ha youghurt... Oppdaget at han hadde tisset seg ut flere ganger i løpet av dagen, å de hadde ikke skiftet på han! Han har vært hos faren i helgen å da begynner han å tisse seg ut igjen, svare frekt og oppfører seg som en drittunge!

Spurte om han skulle på do siden vi har lang vei hjem, men nei da. Banen var forsinket å han lå å hylte på veien, med en gang vi var kommet på banen måtte han selfølgelig på do(!), og det var hyling resten av veien. Har hørt på han i over en time nå å er oppgitt og fortvilt. Hva skal jeg gjøre med han??? Er drit lei av å ha det sånn og føler meg som en dårlig mor. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva?

Det høres ut som om gutten din har det veldig vanskelig, særlig etter å ha vært hos sin far. Det er ikke bra at han tisser på seg etter helgebesøk der!

Du må finne ut hva som foregår, kanskje han synes det er vanskelig å "pendle" mellom dere, eller kanskje er det konkrete ting hos faren som plager ham. Uansett, det virker som om det er noe din sønn ikke takler.

Håper at du kan oppsøke hjelp hos noen hvis dette fortsetter, og at du og sønnen din kan få det bedre sammen.

Husk at trass ikke er barnets måte å være stygg på! Det er et tegn på at noe er galt. Han tisser ikke på seg for moro skyld.

Lykke til! Tror ikke du skal føle deg som en dårlig mor, vis at du er der for sønnen din nå og at dere skal finne ut hvorfor han har disse reaksjonene. Håper du har noen å snakke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...