Gå til innhold

3 mnd, kan jeg gi henne maltektrakt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke bæsjet på 4 dager (bruker å gjøre det hver dag), og jeg ser hun har vondt. Det kommer luft som lukter noe aldeles forferdelig :-S

Hun får kun mm... Jeg pumper en pupp på morgenen kan jeg gi henne maltekstrakt i den flasken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kan du. MEN hva med å prøve masasje? Det fungerer veldig bra på jenta mi :) Legg henne naken på et håndkle på badegolvet, steng igjen døra og sørg for null trekk. Bruk olje (babyolje er bra, men olivenolje kan også fint brukes om krise), masser føttene (under fotbladene) med punktmassasje, ikke gnu så mye. Masser magen i sirkelbevegelser. Se for deg at tarmen går som i en trekant med spissen ned. Masser alltid MED klokka. Dvs opp til venstre, til høyre over magen, og ned til venstre igjen. Men se for deg at tarmen er som ei sprengt pølse - hvis du begynner i enden og presser gjennom HELE pølsa vil trykket bli ganske enormt... men begynner du i enden og jobber deg bakover, blir det bra :) ps: bevegelsen skal alltid være medsols. Dette blir en god kosestund både for deg og baby, og det funker som fjell på fordøyelsen både for voksne og barn faktisk.

Skrevet

Tusen takk :o)

Da prøver vi det!!

Skrevet

vi brukte maltekstrakt i en periode men sluttet da han ikke bæsjet noe oftere likevel... her har det gått opp til 8 døgn uten avføring og når det da først komme lukter det død og foråtnelse og det i STORE mengder, he he. (også kun mm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...