Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 hei sann gjengen, jeg kal reise til feriestedet vårt, det er begrenset hva vi kan ta med os pga plassmangel på reisen. skal ta fly alene. det er vaskemaskin der, hva ville dere ha pakket hvor mye av hva tenker da på klær. kal være borte ca 1mnd. men tenkte å pakke for en uke. står å ser på alle klærne og kommer liksom ikke videre her. noen forslag hvor mange kortermede bodyer, sjortser, bukser treyer, langermet body, pysh, t-skjorter, sokker, luer, dette er vanskelig er ikke vant til å skulle begrene meg men jeg å han må dele koffert for ellers klarer jeg ikke få det med meg, jeg skal jo ha med barnevogn, bilsete og stellebag og denne kofferten vår da. klarer ikke mer alene på en flyplass. noen med erfaring og som kan hjelpe meg.
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hvis det er muligheter for vaske (og kanskje kjøpe?) klær dit dere skal så ville jeg gambla på å pakke for ei uke. Heller litt lite enn for mye i bagasjen - det er et skikelig pes å reise med bagasje og barn alene med fly
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 hei hi her jeg tenkte å pakke for eb uke men fant fort ut at jeg ikke aner hvor mye/lite det er. derfor lurer jeg på hvor mye av hva ville dere pakket. for det jeg står og pakker her er alt for mye. ja jeg har muligheten for å kjøpe noe nytt. men det kal ogå hjem igjen på samme vis. derfor greiet å pakke slik at jeg vet jeg får plass men ved krise kjøper jeg nytt tro meg.
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, for alt jeg vet var du på vei til ei hytte på fjellet vettu Det er dessverre vanskelig å gi konkrete råd på dette... Jeg må alltid ha full stellebag med meg fordi jenta mi gulper og sikler så dyrisk. Så jeg pakker kanskje mer enn nødvendig... dessuten er været her jeg bor så utrolig varierende, så jeg må være beredt på alt fra sommer og tropevarme til kjølig ovverskya og regn på en og samme dag :/
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 skal til danmark med fly. stellebaggen er pakket for flyturen det er den jeg skal ha som håndbagasje, og ja her er det siklesmekker og gulpekluter. men det er reten jeg sliter med.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 noen som har noe forslagtilmeg. jeg lurer på hva dere ville pakket. vil ha mange forslag. en uke været kan variere. har kontroll på alt annet enn hvor lite /mye jeg bør pakke.
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Poenget mitt er at jeg alltid må ha mange klesskift fordi ei smekke overhodet ikke ernok for å samle opp de gulpemengdene minimais kan finne på å komme med... * 2-3 langerma bodyer * 3-4 korterma bodyer * 2 t-skjorter * 2 langerma jumpre * 2 tynne jakker * 1 hettejakke * 2 strømpebukser * 3 par sokker * 3 kjoler * 3 bukser * ei lue * et skaut Det skulle vel rekke ei uke tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 tusen takk ka-ping. var ikke så langt unna det jeg tenkte men følte jeg ikke hadde no peiling på hvor mye jeg trengte. da gjør jeg som jeg tenkte, tak.
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 ikkeno problem. syns sånt er vanskelig selv jeg.
2flottebarn;) Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Vi var i Spania nettopp og pakket bleier, tepper o.l. i vogna.La noe i understellet og noe oppi vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå