Gå til innhold

Jeg er så lykkelig :O) !

Anbefalte innlegg

Nå ruger jeg på ett flott 4 delt egg,mannen og jeg er i himmelen.

En stor kontrast fra å måtte avbryte forrige gang.

Men ikke bare ruger vi på en potensiell baby i magen min,vi har også fått 2 flotte 4 delte potensielle babyer på overvintring i frysen på sykehuset.

Er det rart jeg er lykkelig ?

Måtte jeg aldri lande :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9584775-jeg-er-s%C3%A5-lykkelig-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkt på deg i dag, gratulerer så mye, er virkelig glad på dine vegne, hvorfor satt dem ikke inn 2 egg? Nå for vi bare at vi slipper flere ganger og at vi for en baby hver i mars. Skal du jobbbefullt i hele rugeperioden?

som du sikkert ser er jeg sykemeldt , men føler meg i fin form så , så skjønne det ikke helt?

Måtte det skje to mirakel i disse 14 dagene

Hei girl 72 :o)

Vi får følge hverandre underveis.Godt å ikke være helt alene.

Vi burde vel laget en rugetråd for uke 24.

Grunnen til at de bare satte inn ett tror jeg er at det er min første innsetting.

Er jo ikke alderen min som gjør at jeg ikke fikk 2 inn i alle fall. :o)

Angående jobbing så skal jeg jobbe i rugeperioden,men jobber turnus slik at jeg har i utgangspungtet fri til i midten av neste uke likevel.Velger å jobbe fordi det kan være godt for tankevirksomheten,men har bestemt meg for å bevisst begrense tunge fysiske aktiviteter.Om ikke det går så får sykemelding bli løsningen.

Lykke lykke til :o)

Åh, hurra, så flott Vilsågjerne! Nå ble jeg kjempeglad. Gratulerer så mye som ruger! Det er en herlig følelse, ikke sant? Og du vet jeg sender over mange kilo med babystøv til deg hver dag, kanskje kommer det en spurv over deg akkurat nå med et lass herfra? (jeg har mine trofaste tjenere som flyr frem og tilbake)

Klemmer fra Millerine, som akkurat nå gleder seg til å få god pizza til middag som jeg ikke har laget selv en gang.

Annonse

Så flott vilsågjerne!

Jeg krysser fingre for deg og sender deg lassevis med babystøv fra min 31. svangerskapsuke. Snart trenger jeg ikke mer selv i det hele tatt, da kan du få resten! Skal kjøpe meg noe fødestøv i stede!

Håper alt går bra og at du trenger fødestøv uti 2008 engang.

God hilsen fra

Gratulerer!!

Det er da flott at du fikk noen egg på frys også. Jeg hadde 9 egg, men kun to ble befruktet. Så ingen på "reserve benken". Men jeg er nå på rugedag 7 etter innsetting!

Det er godt å ha noen i samme situasjon og "heie" på.

Så heia oss rugere!!!

Annonse

Åååh, jeg har tenkt på deg i hele dag, vilsågjerne! Vært så spent og så har vi ikke hatt nett tilgang i hele dag her hjemme!

Gratulerer så masse som ruger, kjære venn! Endelig! :D

Håper så inderlig jeg følger etter, er min tur til UL i morra formiddag.

Dette er stas altså, måtte det spire og gro hos deg i lang tid fremover. :)

Med alle de gode ordene du alltid har å gi til meg og til andre her inne, ønsker jeg av hele mitt hjerte at det er din tur nå!

Stor klem fra meg :)

Dette var kjempenyheter, Vilsågjerne!

Det må være en herlig følelse.

Dette unner jeg deg virkelig - og tenk å få egg på frys også da!!

Nå håper jeg dette gullegget klorer seg fast og spirer som bare det.

Du ligger ikke så lenge etter meg, vet du, så vi følges videre på veien.

I morgen er det 1 uke siden jeg fikk satt inn mine 2 egg, så om under 1 uke er det bp.

Riktig god helg - kos deg og ta vare på deg selv framover.

Masse klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...