Solsikk1 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 I går var jeg på min første legetime etter at jeg ble gravid. Det var superspennende å få bekreftet vår test. Som legen sa: dere er gravid og det er 110% sikker. Samboeren min var også med - og nå begynner det å gå opp for oss at vi skal bli foreldre. Vi har også sendt avgårde søknad på fødeplass, og det er sååå spennende å høre hvor vi havner. Når det gjelder sykehus her i Oslo så aner jeg ikke hva som er bra/best. Er det noen av dere som har hørt noe om de forskjellige? Ellers så vil jeg bare ønske alle en riktig fin ettermiddag!
Erisa* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Så fint for dere! Det tar gjerne litt tid før man tør å tro på det. Begynner å gå opp for oss nå, jeg er 9 uker på vei. Jeg skal føde i Bergen, så kan nok ikke hjelpe deg ang. fødeplass i Oslo:) Hvor langt er du på vei?
Solsikk1 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er 7+1 i dag :-) Det er sååå vanskelig å ikke si det til hele verden. Vi hadde bestemt oss for å vente til vi kom over til 2.trimester... meeeen... det er et par venninner som vet om hemmeligheten vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå