Gå til innhold

Nettopp tatt en gravi-test


Miraculix

Anbefalte innlegg

Og der kom det opp en tynn loddrett blå stripe..! Sist jeg fikk ett slikt resultat var det kjemisk graviditet tror jeg, fordi litt senere (6+ett eller annet) begynte jeg å blø, og fikk sterke smerter.

 

Men da testet jeg når jeg hadde ikm, nå er det en uke siden ikm! Var litt utvannet urin nå tror jeg, for var ikke så lenge siden sist jeg var på do før jeg testet, så hååper virkelig det er en liten spire der inne!!! Da er jeg isåfall 5+0 uker :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Gratulerer!

Håper det går bedre denne gangen!!

 

jeg syns å huske deg fra BliGravid, stemmer det? Velkommen inn hit, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer jenta! Jeg testet pos. både i går kveld og i dag tidlig. Jeg krysser fingre for oss begge, og håper dette går veien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Miraculix, og velkommen hit! Så hyggelig! Det kommer sikkert til å gå bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen til Lille Frø, også! Jeg så deg ikke helt i farta. Det er vedig hyggelig når det kommer nye medlemmer inn hit! Jeg håper dere er i fin form og og er lykkelige over nyheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gtattis. Håper virkelig det er en spire på gang.

Testa selv positivt i dag og er vel det man kan kalle overlykkelig-skrekkslagen.

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smurfelise, og gratulerer! Jeg synes også at det er litt av et sjokk å bli gravid, selv om det er med fullt overlegg. He he. Merkelig greie. Velkommen inn hit! Håper skrekkslagenheten din legger seg snart slik at du bare blir overlykkelig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så moro med så mange som nettopp har testet positivt da!! Blir gøy å følge hverandre :))) Tror nesten ikke det er sant, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker. Ikke sjokka over å være gravid for dette lille nurket er svært etterlengta.

Men er skrekkslagen for at... tja...hvorfor er jeg egentlig det? ;)

Er vel mer tanken på at det kan gå galt og sånn som tumler under topplokket.

Gleder meg sykt mye!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner April, og masse i lige mde til deg også.

 

Dette er helt ufatterlig. Har så lyst til å ringe "alle" og si det... Men venter tom å si det til de nærmeste til etter legetime på tirsdag. Vet ikke om det er nødvendig men... (må innrømme at bestevenninna vet..., men sambo ønsker å vente)

 

Noen som er i 5 uke og allerede sagt noe til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett dette...vil så gjerne fortelle det til "alle" jeg også, men får bare klare å holde for meg selv ei stund til...

Trur mødre har en egen radar på slikt, min mor har nemlig ringt to ganger i dag uten å ville noe spess, lurer bare på om det er "noe nytt hos oss", og om alt er bra. Sprøe greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Midt oppi min egen kan-det-virkelig-være-mulig-dag finner jeg dere - som også har testet positivt i dag! Jeg har testet to ganger i kveld, og det er klare, blå striper. Testet også mandag og var da overbevist om at det var negativt (svak stripe men først etter altfor lang tid), men det ser ut som jeg tok feil! Etterlengtet dette, så her går det i skrekkblandet fryd, stor lykke, blandet med følelser av surrealisme og frykt for at noe kan gå galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...