Gå til innhold

0 sexlyst..... Forferdelig kjedelig... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver her for å være anonym... Men jeg har barn-så jeg hører til dette forumet og da :-P

Sønnen min er 2 år snart...

Og alt har egentlig vært normalt...

MEN-jeg har ingen sexlyst!!! Jeg og mannen gjør DET aldri lengre... Jeg vil helst sovne før han rekker å komme,for jeg orker ikke,vil ikke,trenger d ikke...

Huff-slitsomt... Og mannen spør jo hva som er galt-han skjønner d er noe... Vært slik siden jul omtrent da...

Jeg finner bare ikke ut hva...

Flere som ikke trenger sex???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt likt. Barent mitt er 1,5 år snart. Ja, det er gørrkjedelig og tar snart drepen på forholdet vårt.

Skrevet

Ja,det gjør d her og,forholdet kommer til å dø ut... Mere moro m tv/data enn gubben huff...

HI

Skrevet

uff, kjedelig for begge parter!! det tok 9 mnd før lysta kom tilbake her. Men husk at sex avler lyst :)

Skrevet

Bruker du p-piller eller annen form for hormonell prevensjon?

Det kan påvirke sexlysten veldig. Jeg gikk på Cerazette etter fødselen og den tok fullstendig drepen på sexlivet vårt.

Bare et tips. :o)

Skrevet

Jeg gikk på cerazette ja,og sluttet m d i 5 mnd,men d hjalp ikke,resulterte bare i en stk selvbestemt abort (vi har nok barn-og jeg en sykdom som ikke egner seg til et nytt svangerskap) pga en av de få kosestundene våre...

Men jeg begynte m de igjen-siden d ikke hjalp på sexlysten...

Får vel bare "hoppe i d" og se om sex avler lyst ;-)))

HI

Skrevet

Enig i innlegget om at sex avler lyst. Har hatt en lang anti-sex periode selv, men bestemte meg for å redde stumpene. Så merket jeg at å ha sex leder til at man får lyst til å ha mer sex! Bra greier :) Mannen er også mye sliten og lite flink til å ta initiativ, men det har bedret seg nå. Fryktelig viktig for forholdet å faktisk ha sex, så lykke til med det :)

Skrevet

Hvorfor bruker dere prevansjon når dere ikke har sex ????

Skrevet

Jeg har og vært der. Men man må jo bare jobbe med det, sånn at det ikke går utover forholdet man er i.

Hvis jeg var deg ville jeg prøvd rosenrot eller noe sånt.

Kanskje ginseng el andre ting som kan hjelpe på energien. Å trene hjelper også!

Skrevet

Er sååå enig med HI.

Jeg er også heilt uten lyst.

Jeg fantaserer ikke heller.

Ofte later jeg som om jeg sover når han kommer, for å unngå at det blir noe.

JEg vil gjerne ha en klem, og ligge tett intill, men tungekyss, og sex...blæææh, nei takk.

Joa sex er godt, men huff, har bare ikke lyst.

Noen ganger så suger jeg gubben raskt og greit, for da blir det slutt poå mas ei stund.

Han kommer så fort at det ert ett lite "offer"..... og da er han såååååå blid i mange mange mange dager....hehe.

Skrevet

Suging er ekkelt !!

Sex er godt !!

(Unnskyld ordbruken)

Skrevet

Har hatt det samme problemet selv det siste året!

Men for en liten tid tilbake sluttet jeg på p pillene yasmin siden jeg fikk så mye mellomblødninger. Og plutselig var lysten tilbake igjen....

Så herved skal jeg aldri gå på p piller igjen... hadde jeg ikke sluttet på de så tror jeg ikke forholdet hadde vart så veldig mye lenger...

Sex er ikke alt, men det er allikavel en viktig bit i hele puslespillet som ett parforhold er.

Kanskje dere burde snakke sammen om hvordan du føler det? Kanskje finne på noe anderledes som vil sprite opp sexlivet litt og gi lysten tilbake?

Skrevet

Bytt prevensjon. Jeg opplever manglende sexlyst med de fleste p-piller, det er bare P-ring og Condulag som ikke påvirker noe for min del...

Skrevet

Beama med Andrea tullhøne;

Hvor lang tid fra du sluttet til lysten var på plass igjen da??Jeg sliter med det samme.Sluttet på yasmin for ca 3 mnd siden,men ikke merket noe bedring ennå=(

Skrevet

Jeg har heller ingen lyst her...men jeg går ikke på noe prevensjon!Hadde like lite lyst når jeg hadde det jeg da......

Skrevet

jeg hadde null lyst pga p-piller.

sluttet på pillene og litt over 1 mnd etter var lysten tilbake

Skrevet

Du er ikke alene dessverre. Ungene her er 1 og 3 år og det er null lyst hos meg, og også tøfft i forholdet pga det.... Uff.

Skrevet

tok knappe 2 uker her i gården før lysten kom=) Føler meg så vannvittig mye bedre uten p pillene... ikke bare kom sexlysten tilbake men også humøret. Og hodepine og tretthet forsvant som dugg for solen!

Men 3 mnd. er lang tid da... kanskje det ikke var p pillene sin skyld hos deg da? Har dessverre ingen råd til deg.. men håper det ordner seg for deg...

Mange klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...