M&T&N Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Skal reise til Dammark på søndag bare for 4 dager..har 5 uker igjen,bør jeg holle mg hjemme? Blir liksom skremt av folk sine uttalelser! Tviler på at d skjer på di 4 dagene! Har kjempe lyst til å ta en tur me sønnen min på 3 år og samboer før lille baby kommer. blir liksom ikke så mye ferie da
Cathrine&Marthine Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Vanskelig å si... Skal jo mye til at skjer noe de 4 dagene du er borte. Men tenk hvis det skulle skje noe da... Jeg har 4 uker til termin, og eneste ferien vår i år blir til Hunderfossen Da er det ikke så langt til sykehuset hvis det skulle skje noe
*Mustang Sally* Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det går nok bra. Minsten kommer til å kose seg. Og hvis det skulle skje noe så husk at de får barn i Danmark å=)
Cipra har 2 jenter Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Enig med Mustang Sally, så lenge du er i form og tar helsekortet ditt med, kan du godt reise. God tur og lykke til.
prins 07, prins 10 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Kansje ikke en tur på colorline, men holder du deg på fastlandet går det vel greit. Er jo sykehus hele veien nedover. Ha en fin ferie:-)
andre runde Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Hei! Jeg skal reise til Frankrike med hele "svigersfamilien", samt mann og tre barn på torsdag... Har da fire-fem uker igjen til tyermin, og satser på at det går vedlig fint!! Såsant formen din er OK er vel det greit vel...Som andre skrev er det jo sykehus i Danmark/Frankrike også... GOD TUR- Synes nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå