manonym Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har dere faste tider dere legger babyen, eller legger dere de når du ser de er trøtte?? Og hvor mange lurer, og hvor lange, har dere?
FuriLaks Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Tja.. Ikke faste tider, men som regel 1-2 timer etter at vi har stått opp blir han trøtt og tar seg en lur. Og det varierer veeeeldig hvor lenge, noen ganger 30 min, andre ganger 3 timer, oftest korte lurer. (til mammans frustrasjon;) ) Resten av dagen har han som regel to sovinger til, da også varierer det veldig hvor lenge. Så Føler ikke at vi har noen ordentlige soverutiner på dagen egentlig, han sover når han er trøtt... Eller så hopper han over en soving og blir overtrøtt i stedet! Siste luren han han som regel alltid en gang mellom 17-19.30, så det går jo igjen da..... Legger seg i 21-tida.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Mini er ikke 4 mnd enda.. 14 uker, men svarer alikevell jeg Han sover alt fra 2-4 dupper hver dag.. Legger han i vogna eller vugga når jeg ser han begynner å bli trøtt. Varer ikke så lenge de duppene da... Alle tilsammen kanskje halvannen time. Varierer veldig fra dag til dag hvor mange, hvor lenge osv. Sover slik det passer han Noen dager han bare sover 1 kvarter på hele dagen også.. Aktiv liten krabat serru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå