Gå til innhold

Mamma i morra! Oppdatering fra meg.

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Har i dag vært på ny vekstestimering. Gutten har vokst og er nå ca 5 kg. 42% vekstavik. Ble strippet av jormor og fikk modningsakupunktur. Kjente effekten med det samme. Har hatt små-rier siden jeg var der. La meg i badekaret da jeg kom hjem og da stoppet det opp. Så nå skal jeg gå i trappene hjemme for å få litt fart. Hvis det ikke skjer i natt så blir jeg satt igang i morgen.

Kryss fingrene for meg!

Lykke til alle andre fødeklare.

Fortsetter under...

Lykke til amilde!

Håper det går i gang av seg selv i løpet av kvelden!

Du får benytte alle mulige råd og tips, for hjelper det å kjøre bil! Hver gang!

Alle mine tre fødsler har startet med bilkjøring! Jo mer humpete vei jo bedre. Ikke så veldig behagelig kanskje, men det har funket, uønsket en gang og sterkt etterlengtet de to neste!

Lykke til uansett!

Jeg teller ned for harde livet selv, har 68 dager til termin, men siden jeg har født mellom to og tre uker før termin tidligere, håper jeg ærlig talt på at det riktige tallet er nærmere femti.

Dette blir spennende. Får håpe du klarer å få fart på sakene selv. Prøv sex hvis du orker og stimulering av brystvortene. Unngå varme bad før fødselen er godt igang, det rådet fikk jeg på fødeavdelinga sist.

Synes ellers at det skal være unødvendig å gå over tiden med så store unger, hvis en ikke absolutt vil selv, men det er min mening. Er stygt redd for at jeg sitter i samme situasjon som deg om nøyaktig to mnd!!

Jeg har god tid i morgen, så jeg skal sende deg masse fødevibber og gode tanker....lykke til.

Annonse

Heia Amilde

Så spennende, da blir du nok mamma igjen før meg... Kanskje jeg bør hive meg på trappene jeg også. Snart desperat jeg nå. Fikk modningsakupunktur på føden i går og i dag, men merker i grunnen ingen ting jeg da.. Kun litt kynnere av og til.

Får håpe det setter i gang av seg selv i løpet av natten da, skal krysse fingrene for deg jeg. Blir spennende å høre hvor stor babyen faktisk er da, hører jo så mye om at de tar mye feil mange ganger. Er spent på størrelsen på min egen også jeg, men blir ikke igangsetting før evt mandagen på meg da. Satser alt på at det skjer av seg selv innen da.

Tvi, tvi Amilde!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...