Gå til innhold

noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen frisører her som kan hjelpe meg bittelitt?

Har vært hos frisøren 3 ganger de 2 siste månedene. 3 forskjellige frisører altså. Hver gang har jeg bedt om å få lysest mulig striper slik at jeg skal få blondest mulig hår,med litt forskjellige nyanse. . Har tilogmed hatt med bilder. Har i utgangspunktet kommunefarget hår.

Men hver gang har jeg kommet ut med lysebrunt grått trist hår.

Jeg er skikkelig frustrert nå... Er det håret mitt det er noe galt med eller? Har da hatt lyst hår før jeg, Er så kjipt å betale mye penger for å ikke se ut i måneskinn..

Skrevet

bleker eller farger du striper? du kan jo spørre om hvilken prosent på vannstoffet de bruker. det finnes nemlig 3 6 9 og 12%

Skrevet

De har gjort litt forskjellig,den første gangen var det bleking,andre gang lysfarging og samme 3 gang tror jeg. Sa tilogmed siste gangen at jeg ville bli lysest mulig og forklarte problemet som hadde skjedd de to andre gangene. Men allikevell så er det lysebrunt.. Kan ikke fortsette å gå så ofte til frisøren heller,da detter vel håret av til slutt.

Skrevet

ok. jeg hadde foreslått å aleket med 9 eller 12% vannstoff selv om det blir skikkelig slitt. også hadde jeg kjøpt joico sin hårkur i serien kpax. har jobbet med de selv og brukt den og den fikser tom "tyggishår". og da hadde jeg kuret det ofte og eventuelt kjøpt sjampo og balsam i samme serie:-) lykke til

Skrevet

ok. jeg hadde foreslått å bleket med 9 eller 12% vannstoff selv om det blir skikkelig slitt. også hadde jeg kjøpt joico sin hårkur i serien kpax. har jobbet med de selv og brukt den og den fikser tom "tyggishår". og da hadde jeg kuret det ofte og eventuelt kjøpt sjampo og balsam i samme serie:-) lykke til

Skrevet

12% er veldig sterkt for håret da.. Ville tatt en 9% om du skal gjøre det en gang til

Skrevet

jeg bleket håret mitt mye før og da brukte vi 9 og 12% men kpax fiksa alt:-)

Skrevet

tar de hette striper eller folie striper? Jeg ville kanskje anbefalt deg om å vente litt. pga sommer sola og bading vil det skade håret en hel del. vent heller til etter sommeren. husk sola og salt vannet lysner håret en god del også. Etter sommeren ville jeg kura det et par ganger, deretter bleka håret med foliestriper. mange og tynne hekla striper. Men 9 %. Så ville jeg kjøpt en shampoo som er for blondt hår. den er lilla i fargen og fjerner gulpiggmentene i håret. Neste gang hos frisøren ville jeg tatt samme striper men med lysnings farge med 9 %... Kan hende håret ditt er vanskelig å lysne. Men jeg har gått fra svart til blondt mange ganger, så det går nok på deg også. Men anbefaler foliestriper. da syns stripene mer.

klem

Skrevet

En liten ting først, siden du ikke har vært fornøyd, hvorfor har du ikke gått tilbake til salongen og klaget?...

Også er forsåvidt foliestriper best, masse masse tynne striper gir oftest best resultat og mindre sjanse for bomber.. H2O2 (vannstoff altså) 12% ville jeg ikke bedt om, det tror jeg er altfor sterkt.. sats heller på 9% med varme og følg med selv også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...