Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Lurer bare på hva dere andre som har barn på denne alderen gjør hele dagen..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Går tur på formiddagen alene eller sammen med noen i 1-2 timer, ender turen hos noen evnt får besøk.... Og minst 1 dag i uka er det bare jeg og Oda hele dagen.... Da gjør vi husarbeid, ligger på gulvet (gjett hvem som gjør hva... skulle gjerne bytta) kikker på tv, sitter med datan... koser oss bare Er ute hvis det er godt vær.... noe det ikke har vært så mye av di siste dagene!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 I dag f.eks har jeg vært på helsestasjonen, levert eldsten i barnehagen, vært å handlet mat, fora ungen, lagd middag, og nå rydder jeg stuen.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Vi går tur (når det e fint vær og mamma gidder:-) ) Vi går i åpen barnehagen 2 dager i uken, det er kjempekjekt! Vi er stadig på shopping-turer siden mamma elsker å shoppe Vi gjør husarbeid Vi leker og mamma leser masse i bøker for meg. Ellers går vi av og til på babykino, cafe etc :-=) Vi ser også endel på Oprah og Dr.Phil Hilsen Christina 8mnd....
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Husarbeid, leking, kosing, trilling og besøk av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå