Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Vesla på 1 mnd og 1 uke har så suttebehov. Jeg blir sprø! Ho vil absolutt henge i puppen på kvelden! Men kommer det melk så klikker ho! Begynner ho å suge står jo spruten rett til værs!! Når jeg legger henne i vogna hender det at ho må sutte på fingeren min for å sovne.. og etterhvert får jeg vondt i ryggen! Vi har kjøpt 5 forskjellige typer smokk! Med rund tupp, flat tupp, gummi og latex.. alt mulig!! Noen som har tips eller vet om en spesiell type smokk som alle tar?? Har prøvd å ta melk på smokken også, uten hell!!
manonym Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Prøv med litt sukkervann på smokken, da sutta gutten vår som en gal;) Det er jo litt trening da! Gutten vår klarte ikke å holde smokken selv så lenge om gangen da han var så liten. Men etter å trene litt så gikk det bra til slutt=)
manonym Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Vi bruker bare MAM sine vi, de som er flat. Har ikke giddet å prøve noen andre, siden han tok den etter en stund. Måtte vel og merke sitte å holde på tutten da han var mindre, til han skjønte hvordan han skulle suge ordentlig på den.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 NUK smokkene som man får kjøpt på babyshop er de eneste smokkene lillejenta mi vil ha. Ellers så er det lillefingeren til mamma. Er glad for at jeg faktisk hadde kjøpt inn NUk smokker før hun ble født. Sier jo ikke at ditt barn vil ta disse smokkene, men hvis du ikke ennå ha prøvd, så vil jeg anbefale det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå