Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Ser at noen her snakker om spainnhau. Hvordan ser det ut? Hvordan kjennes det ut? Hvordan vet man at det er et spainnhau man står ovenfor? Har det en spesiell farge eller lukt? Lager det lyder? Ser noen bruker å si DITT SPAINNHAU. Det er IKKE mitt spainnhau, eier ikke noe slikt. Vet jo ikke engang hva det er. Hvor kan man få kjøpt det, og hva koster det evt? Moahahahahahaaha!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 sjå dæ sjøl i speile,så finn du ut koss et spainnhau sjer ut.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Ville tro at det ikke het "ET spainnhau" men "EN spainnhau"... Tenker at det må være en spansk søppelhaug av ordets sammensestning: Spain + haug. At det er en ekstra 'n' innimellom må jo være fordi man blir litt ordblind av å være på BIM ;-) Forestiller meg derfor at Frk. Spainnhau ser ut som en litt sliten men veldig sinna senorita med kastanjetter, ravnsvart hår med litt søppel i, hullete strømpebukser og en liten banjo som hun spiller sinte strofer på mens hun komponerer råtne innlegg på BIM-forum :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Skjønner det fremdeles ikke. Kordan kan du si det når du aldri har sett meg før? Jeg er en vanvittig pen dame! Så hvis det er sånn et spainnhau ser ut, burde du ta det som et kompliment når jeg også sier at du er et spainnhau! Bare hyggelig! Suss og klem!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg som skrev det andre anonyme svaret er ikke den samme som skrev det første anonyme svaret. Der var det nok den sinte frk. Spainnhau som var på ferde ;-) Hilsen Anonym (1)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Dette ble feil. Jeg er selvfølgelig Anonym 2 (eller anonym 3 hvis man regner fra HI). Oi, mye surr når alle er anonyme!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 hehe såvidt jeg vet fra trøndersk av er ett spainnhau = ett dopvrak.. så vil tro de ser ut som fjerne narkomane
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Spainnhau» - ikke en person med et spann på hodet, men derimot et utbredt uttrykk som betegner en person med lav intelligens.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Jeg vil tro at dette er et forsøk på å sette sammen flere ord fra de som ikke kan orddeling. De mener nok: "spa inn hau" , dvs: "å spa inn en haug" (skrivefeil i tillegg til at de ikke kan orddeling!!!), f.eks. en haug med møkk eller liknende, som de spar inn i f.eks.et hus. Dette er den mest nærliggende forklaringen, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Herregud et spainnhauu e trøndersk,å itjnåkka av d dokk prøve å forklar veffal!spa inn en haug???spania??*fliremærettihjæl* Spainnhauu e kort oversatt t bokmål,bøtte hode da,å i ei bøtte e d jo ganske så tomt..ergo et spainnhauu,gjern me foill gjennomtrekk
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 hihi fniiis:P alt æ veit e at det e velbrukt på narkomane i allefall:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå