krystallfiol Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hadde dem i forgårs. Nå klarer jeg ikke å finne dem. De har litt likt utseende som pilotbriller. Stooor klem til den som kan hjelpe meg, reiser til syden på lørdag og vil så gjerne ha brillene med meg.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Får opp på badet...kanskje på gulvet under noe...
krystallfiol Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Tusen takk for svar!! Har nå endevendt badet, der fant jeg de gamle solbrillene mine! (de er helt svarte med ganske mørkt glass) De jeg leiter etter har litt sånt to-farget glass (ikke helt sort) og metallinnfatning.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 hmmm det som kom var plast...gjennomsiktig plast...
krystallfiol Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Har enda ikke funnet dem. Har leitet gjennom hele lekekassa til minstemann og alle andre steder der de kan være forlagt. Får ta en runde til, tenker jeg... De er i huset iallfall, kan jeg ha kastet dem i søpla??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå