Gå til innhold

Nå er jeg klar for treff altså!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke den som er mest gira på å treffe fremmede,men jeg gleder meg masse til å treffe dere:) Har bestilt bord:) Er kjempe spent nå.. Ok,nå må jeg puste og roe meg litt ned;) Thihi... Hvis jeg finner strykepapiret mitt så kan dere se etter en grå singlett som det står "Jiterbebis rocks" på på magen. Hehe.. Hvis ikke så har jeg grå singlett uansett. Og mest sannsynligvis skjørt,og hovne bein;) Og to ringer på et sommerfuglsmykke(fingrene mine har og hovna opp)..

Jiterbebis(siden du lurte på det sol og varme) er halve navnet til mannen min og halve mitt satt sammen+bebis:)

Sees på lørdag jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynner å glede meg og litt spent. og litt skummelt også. treffe fremmede mennesker hehe:P litt beskjeden av meg men det går sikkert greit når jeg er der hehe og får sett ansiktene

Skrevet

Kult... :)

jeg gleder meg masse til treffen :) allttid gøy å treffe nye mennesker.... er kanskje litt treig men skjønner ikke helt hva navnet til mannen din er... du får heller si det på lørdag hvis du vil :)

mitt brukernavn: sol og varme har veldig mye med navnet mitt å gjøre... men tørr ikke skrive det her - fordi det finnes minimalt med dette navnet i denne byen (landet også...) så får jeg heller presentere meg til lørdagen :)

aner ikke hva jeg skal ha på meg - men blir vel en av de med passe stor mage og lyst hår :)

vi seeeeeeeeeeeeeeees jenter :)

-S

Skrevet

Hvaaaaaa? Mener du Grimstad er en liten by? Hehe.. det er helt skrekkelig egentlig! Bra med sladder her også.. Kjedelig jeg ikke kan komme. Jeg skal forøvrig ha bæretreff i dag, blir koselig det også! I morgen skal vi se på løvene i dyreparken i regnet ser det ut til...

Kos dere masse på treff!

Skrevet

Var vel heller at navnet var sjeldent,ikke at Grimstad var liten.. Thihi...

Kos dere i dyreparken da!!!!*litt misunnelig,for jeg vil oooog se løvene*

Hva er et bæretreff? Kos deg i hvertfall:)

Skrevet

Bæretreff er flott! For bærere. Som bærer bebisen sin i noe annet enn Baby Björn, Red castle osv. Jeg bærer i Mei Tai og vevd sjal :) Så kommer det flere som har med sitt bæretøy så kan man få prøvd andre bæregreier og møte hyggelige jenter :) Veldig greit om man lurer på hva man skal kjøpe eller trenger hjelp osv. Så nå sitter jeg bare her og venter på at de kommer!

Skrevet

Åh,jeg har tenkt å prøve sånn bæresjal... Men vet ikke hvilken jeg skal velge. Når jeg bodde i Indonesia så jeg at de brukte sånn sjal,og jeg har hele tiden tenkt at det skal jeg også gjøre når tiden er inne. Og tiden er inne om 9 1/2 uke...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...