WishToBeMom Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2007 Trykket litt fort på knappene her! Gratulerer så mye med positiv test!!! Alltid hyggelig å høre gode historier !!! Lurte på om jeg kan stille deg noen spørsmål. Jeg fikk satt inn 2 egg for 3.gang forrige torsdag, vi har også ICSI forsøk. Jeg har aldri vært gravid før. Hadde du noen symptomer rugeukene og har vært gravid før?? Jeg er ikke så aktiv på BIM, men man blir litt utafor disse rugeukene, nå er jeg i min siste uke, og trenger mer håp og høre om det er noen som har blitt gravide uten noen spesielle symptomer, og sammenlikne med andre som har ICSI. Ønsker deg masse lykke til! Hilsen
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hei. Klartdu kan spørre. :-) Jeg haraldri vært gravid før så da vet jeg jo ikke altid hva vi skal kjenne. Symptomer for meg har vært: Mens verk, Verk i korsryggen, Ømme pupper i slutten av uke 2 var vel det som skillte seg ut fra de forrige forsøkene. Da sluttet puppene å være øme ca dag 9. De siste dagene før test var jeg temmelig sikker på at jeg var gravid. Da vi tok testen viste den bare en strek først, og jeg tenkte at dette er helt feil. Ogplutselig var den der den andre streken også. Blod prøven tatt 2 uker etter innsett er på hch 74. Ikke så høyt men eggene kan feste seg på alt i fra 3- 9 dag så symptomene vil nok variere veldig hos forskjellige prøvere. Jeg var veldig konsentrert på å slappe av og tenkte på meg selv som til gravid til det motsatte er bevist. Det er ikke alle som har noen spesielle symptomer. Det er like vanlig og ikke kjenne noe spesielt som å kjenne alt mulig. hilsen Mercy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå