Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt time hos jordmor i dag. Tjoho! Er lissom litt gøy å styre med sånne "mamma-ting" Hhhiii! Men kan sambo være med der? Han har ferie den uken vi skal, og vil gjerne være med. Er vel litt nyttig for han og eller? Har ikke vært hos jordmor før jeg, så er helt blank. Fikk ikke time før om aldri så lenge da..Men da har vi jo noe å se frem til.. Off - det er artig å gå gravid :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg å på!!!!! skal du på egen time?? jeg fikk bare gruppe time, litt rart om jeg møter noen jeg kjenner, hihi. fikk ikke time før 14 aug da men, leeenge til:(

Skrevet

Skulle egentlig til JM i morgen vi, men flyttet det to uker. Da var det større sjans for å høre hjertelyd!

Får time alene og sambo skal være med!! Like stort for oss begge å høre hjertelyd, så vi gleder oss:)

Skrevet

Moro - og veldig fint å ha disse kontrollene å glede seg til! Mannen min var med til jordmor 1. kontroll i forrige svangerskap (+ noen til) - det synes jordmor var helt fint. Mye nyttig info til oss begge! Det var ikke en gruppetime - vet ikke hvordan det hadde vært da?!? Det går jo an å ringe å spørre jordmor om det er greit at han er med også?

Skrevet

Jeg fikk ikke inntrykk av at det var gruppekontroll nei.. Visste ikke at man fikk det jeg (så opplyst er jeg :P) Hun gav meg bare en time, sa ingenting mer. Håper det er alene. Tar med sambo uansettl jeg :)

Skrevet

Da vi ventet vår første var sambo med :)

Han syntes det var veldig fint og lærerikt. Og ikke minst spesielt å høre hjertelyden til den lille :)

Er mange pappaer som er med, jm syntes det var flott at han ville være med.

Gjør nok det samme denne gangen også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...