Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 11 uker har muligens melkeallergi, legen anbefalte i dag å prøve Nutramigen i 14 dagers tid for å se om lillegutt sine symptomer blir borte. Jeg delammer og han har fått Nan MME etter amming. Han får ca 150 ml MME til hvert måltid. Er det bare å erstatte denne med en gang eller må jeg introdusere Nutramigen mer langsomt? Glemte å spørre om dette hos legen...

Noen som har erfaringer med det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke symptomer har han? Bare lurer på om mi unge også har melkeallergi.

Skrevet

Han har symptomer fra huden og gulper kanskje noe mer enn før. Han har fått eksem og utslett. Kan også være atopisk eksem også han har fått, legen vil prøve og se med ny MME.

Skrevet

Takk for svar! Se gjerne på allergidebatten her på DIB. Jeg har lest noen relevante tråder om introduksjon av Nutramigen der.

Håper gutten din vokser det av seg!!

Skrevet

Hvilken MME bruker/brukte du?

Trollet mitt hadde akkurat det samme, men det ble litt bedre da jeg bytte MME. Brukte NAN1 fra butikken, men gikk over til NAN1 fra apoteket og HIPP-den økologiske...

Skrevet

Jeg har brukt NAN1 fra butikken, er det forskjell på de to merkene fra butikk til apotek?? Da skal jeg prøve å bytte merke da..

Huff han mislikte sterkt den nye smaken gitt, nekter å spise mer av den, vi får prøve å introdusere Nutramigen mer langsomt..

Skrevet

Nan1 hyp, eller hva den nå heter, er visst testet på allergi sa de til meg på aoteket,men var visst ingen garanti da. Stor forskjell i smak på de 2 typene, og den på apoteket er mye dyrere. Ikke at det gjør noe hvis de slipper unna eksem og annet tull da...

Skrevet

Ja, den fra apoteket er visst for ekstra ømfintlige mager...

Den er dyrere, men bedre. Funker her ihvertfall :-))

Det er jo verdt ett forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...