Gå til innhold

UL i dag, pga små-blødninger.. :)


MajjaHarToVakre♥♥

Anbefalte innlegg

Og alt var bra!!! Det første jeg så var ett bankende hjerte! Og h*n var kjempeaktiv der inne:)

 

JM begrunnet blødningene med at slimhinnene i livmorhalsen kunne "dette litt ned" eller noe sånn... Ikke noe farlig, og helt normalt. Men det kunne bli små rifter som blødde litt. Men det var herlig å få se lillevenn på skjermen, og se at alt var kjempebra!!!

 

Er iflg mine beregninger 10+5 i dag, men JM mente 11+3. Det kunne dog også være fordi pappa`n er så høy, og h*n ligna på pappa`n sin! Kan tro han ble stolt da ja:)

 

Var på Ahus, ble kjempegodt mottatt, og JM tok seg god tid til å forklare, måle og gi oss bilde! Supert! Er så utrolig lettet og glad nå, og veldig rolig i forhold til for noen timer siden;)

 

Godt å fylle opp 1.tri med noen glade nyheter også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra å høre, Majja! Er så bra med jormødre/ leger som tar folk på alvor og viser at de har både tid og interesse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Deilig følelse eller hva, å se den lille for første gang? Ble lissom mye mer virkelig da synes jeg. Å... Koselig lesning - blir glad for positive nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var helt utrolig!!

Fikk nesten dårlig samvittighet fordi jeg har søkt fødeplass ett annet sted, for de var jo så hyggelige:)

Syns bildet av den lille klumpen er helt nydelig;) Haha.. *STOLT MAMMA*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var brunt, litt tykt. Nesten som utflod. Men JM sa det hadde ikke spilt noen rolle om det var friskt blod eller brunt gammelt, det er like vanlig med begge deler, og helt ufarlig!!

Blodet sier bare noe om når det har blitt ett lite rift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge hadde du blødninger før du kontaktet lege? Fikk du komme til ultralyd med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Majja min! Dette er en utrolig bra dag:)

Stoooooor klem fra den andre skrulla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde kvelden og natta, var hos lege på dagen. (i går)

Fikk time til UL i dag. Ringte legekontoret og forklarte problemet, og de ville ha meg inn med en gang. Har lang fartstid med prøving og har en flott lege som er like engasjert som oss nesten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luna snuppa:) Er du her å:)

Ååå, for en dag!! Nå går tida fort til jeg kommer inn til deg på 2.tri!! YEEEY:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...