Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 På seksukerskontrollen sa legen at Tigergutt var bittelitt ujevn i hodet, og at det så ut til at han lå mest med hodet til høyre side. Vi har prøvd å snu ham i sengen etc, men han foretrekker fremdeles den siden. Noen forslag til hva vi kan gjøre? Kan vi f.eks. legge noe under vuggen så den heller litt til riktig side?
wirre;o) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 har du forsøkt å legge noe som fanger oppmeksomheten hans på den "riktige" siden?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Prøv å legge ham vekslevis i hodeenden og fotenden av sengen. Da vil han ligge med hodet til begge sider!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Ikke direkte, men når han ligger ved siden av meg i sofaen, sitter jeg sånn at han må legge seg på den riktige siden for å se på meg. Ikke alltid det fungerer heller ;(
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Det er akkurat det som ikke hjelper. Har nå lagt ham i fotenden av sengen så han skal snu seg andre veien (lyset og sengen vår er i den retningen), men han ligger allikevel "gal" vei!
DiddiDaddi Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Vi hadde akkurat samme problem, og ingen av tipsene hjalp, snuppa ble bare flatere og flatere på ene siden. Helsesøster ordnet oss en fysioterapitime, og det gjorde susen! Fysioterapeuten mente det var en liten låsning, og viste oss flere tøye/trene måter. Vi bestilte også time hos kiropraktor for å "åpne" låsningen, men før timen kom hadde tøying og trening ordnet det. Etter det har hun snudd hodet like lett til begge sider - ingen problem lengre ) Så hør med helsesøster om fysiotime du, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå