Gå til innhold

pusser opp bad.. kan jeg være hjemme når de har lagt membran

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

... er det noen som vet?

Til helgen skal vegg membranen males på. Jeg er så lei av å ikke være hjemme mens vi ikke har hatt vann og do, men nå har vi begge deler. Og lurte på om noen vet om jeg kan være hjemme mens membranen tørker? Kommer ikke til å være her når de legger den på

Skrevet

Hmmm, det kunne jeg også tenkt meg vite. Vi skal til å renovere badet i kjelleren...

Skrevet

Vet ikke hvor farlig det er, men jeg var hjemme når vi la membran på badet for et par uker siden..

Synes ikke det var noe problem, og ble verken svimmel eller kvalm av det. Har også vært hjemme når vi har mala, og malt litt selv.

Vi har holdt på i flere omganger, og lukta er sterk. Vi hadde oppe vinduene på badet, og ytterdøra utenfor badet så vi fikk godt med luft.

Du trenger jo ikke å oppholde deg inne på badet utenom det nødvendige besøket..

Men som sagt, så VET jeg ikke hvor farlig det er, men hadde ikke problemer med det selv..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg satser på å ta meg en tur ut akkurat når guffa smøres på og så ellers være hjemme :)

Og så blir det jo bare de aller mest nødvendige besøkene inn ditt (og de er jo hyppige for tiden da ;)

Skrevet

Vi har nettopp gjort det samme. Tror mye ligger i lukta jeg. Grunningen var sterk i lukt, saa den holdt jeg meg unna. Membranen lukter veldig lite, saa denne hjalp jeg til aa med aa legge selv. Etter det jeg vet skal den vaere ganske saa harmloes. Men jeg VET ikke.

Sjekk hva som staar paa boksen og undersoek de samme stoffene med en ekspert kanskje?

Lykke til med oppussing! Skal bli deilig aa bli ferdig gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...