mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 min er 5 mnd og kryper. Han svinger, men klarer ikke rygge. Dvs at han kræsjer i alt mulig, setter seg fast og blir stående til noen kommer og hjelper han. Når begynner barna å lære seg å rygge ?? Er jo veldig frustrerende for ham å sette seg fast....
LisaColli Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 hehe så søtt kryper når han er 5 mnd?? wow:) snuppa mi har begynt å åle seg bakover / nedover i fanget vet ikke når de lærer det, prøv å vise han det kanskje?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 he he, ja kanskje jeg skal prøve på det. Håper han lærer det snart. Ofte må jeg hjelpe han når han har fått armen på yttersiden av det han vil krype på innsiden av
ScaryMama Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 MIn begynte å rygge (krabbe bakover) da han var 4mnd., altså FØR han begynte å krype fremover så det varierer nok veldig:)
ScaryMama Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Tastet feil over, da han var 5mnd begynte han å krabbe bakover:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 hmm.. håper som sagt at han lærer det snart.
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ikke alle lærer å krype verken bakover eller framover. Noen åler, og går rett over til å gå. Andre kryper i ring for å komme dit de vil, atter andre ruller til de begynner å gå... så det er dessverre umulig å komme med noe svar... Minimais kravler rundt i ring. Hun nekter plent å ligge på rygg, med mindre hun må rulle innom ryggen for å komme dit hun vil. Jeg legger henne på ryggen på golvet, og tre sek. etteprå ligger hun på magen. Der kravler hun altså rundt og rundt for å få tak i det hun vil eller følge etter storesøster, og innimellom må hun rulle litt og kommer helt ut av kurs.. så mye for leketeppet, der er hun i kort tid før hun plutselig er et annet sted, hehe
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 he he, sånn er det her også. Nå er plutselig hele stua lekeplass. Og som mini-deg nekter han å ligge på ryggen. Synes det er greit at han ligger litt på ryggen etter ammin pga gulp, men han snur seg bare over på magen og legger igjen små visitt-dammer rundt omkring som han hendig kryper over og vasker gulvet med. Jeg trodde jeg hadde fått opp alt når jeg så her forrige dagen at noen fluer på mystisk vis satte seg på den samme plassen på gulvet hver gang de kom innom, he he. - må kanskje begynne å dra lett over gulvet hver kveld ?? :/
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Har de samme dammene her Er dritlei. Men det har forsåvidt bedra seg betraktelig etter vi innførte hard rutine på amming, og grøt til kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå