Butterfly_Flip Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 med f. eks et termometer for at babyen letter skal få av se avføring?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 har ikke trengt å hjelpe babyen min med det, her går det som det suser! men på barsel, var det en jm som gjorde det, tok jordnøttolje på et termometer og masserte åpningen hennes, da trykkte hun (babyen) som bare juling og ut kom det slimete (og i følge pappaen- tre bittesmå kabler:)) hehe eetterpå ble hun rolig og bedagelig, hadde nok litt vondt i magen før hun fikk ut de verstingene der ja:))
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det anbefales å prøve andre metoder før man gjør dette... Prøv massasje (mage+føtter), malt i melk, sviskesaft (avhengig av hvor gammelt barnet er) osv.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Emil hadde ikke bajsa på 3 dager, får mme og da bør han bæsje hver dag. Så hadde han så utrolig vondt i magen.. pressa som bare det! Så jeg tok en q-tips med litt babyolje på, og førte den litt inn i rompa.. Jeg ble jordmora til mange hundre gram bæsj )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå